Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mruganie czerwonej kontrolki co to za bład?? Jak go usunać??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 13:04
Lokalizacja: Busko
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Mruganie czerwonej kontrolki co to za bład?? Jak go usunać??

Post » 27 maja 2009, 12:40

Witam !! Od pewnego czasu zaczela mi mrugac czerwona kontrolka nie FI tylko kontrolka kolo luzu. Czestotliwosc mrugania : 3xwolno 5xszybko !!! Co to za blad ??? czy ktos sie styknal z takim czyms?? Jak go usunac w inny sposob niz w Serwisie?? Z gory dzieki pozdro!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 27 maja 2009, 15:58

To jest kontrolka od ciśnienia oleju jeśli się nie mylę a na wyświetlaczu miga ci oliwiarka? i jak jedziesz też ci miga czy tylko jak stoisz na luzie i nie dotykasz gazu?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 13:04
Lokalizacja: Busko
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 maja 2009, 16:40

caly czas mi mruga jak stoje i jak jade !! od czego to moze byc jak to usunac??

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 27 maja 2009, 17:22

ale w wyswietlaczu tez masz znaczek oliwiarki zobacz czy tam ci nie mruga

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 27 maja 2009, 18:55

mrugac moze ci Fi (najczęsciej exup lub cos "sprawdz kodach błedów), może ikonka temp czyli ci się gotuje (lub tez juz wywaliło ci usczelek) lub co ja przerabiałem na żywo oliwiarka(mruga tylko na nagrzanym motocyklu na wolnych prędkościach lub na długiej wysokiej gumie na malej ilości oleju :mrgreen: ) lub też pompa oleju,

Po prostu wrzuć szpeja na warsztat :511:

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 maja 2009, 00:08

3 razy długo, 5 razy krótko - błąd nr 35 = EGCV (lub jak kto woli EXUP) Sprawdź czy działa silniczek. Pod lewą boczną owiewką (tą od strony biegów) znajduje się taka jakby rolka i 2 linki do niej przymocowane. Odpal motor, przy ok 4 tyś obrotów powinna się przekręcić. Jeśli się tak nie stanie to albo silniczek sie spalił albo poszły się je*** te nieszczęsne zębatki przy nim. Zobacz sobie na to, być może rozwiąże Twój problem. Pozdrawaim :D :D

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 maja 2009, 09:19

standard :D
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 13:04
Lokalizacja: Busko
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 maja 2009, 16:31

Dzieki wam wszystkim moze jakos dam rade z tym cos zadzialac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 30 maja 2009, 02:47

Napisz później jak się sprawy potoczyły :D :D Jeśli przyjdzie Ci kupić silniczek to zmieścisz się spokojnie w 200 zł (jeszcze zostanie na dobrą flaszeczkę pod robotę hihi: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 30 maja 2009, 14:03

ma ktoś z was może dojście do ludzi którzy dorobiliby zębatki do silniczka eXupu?
niby fajnie się jeździ bez tego dziadostwa bo powyżej 6.5k rpm jest naprawdę agresywnie w porównaniu do działającego exupu, jednak ta kontrolka mnie już wkur*ia...
i najchętniej założyłbym tylko sprawny serwomotor nie podłączając go do zaworu w wydechu... :diabel2:

 
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2009, 09:44
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: Honda fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 21:14

jakby poszedl serwomotor to by bylo 3 krotkie i 4 dlugie
Darek

 
Posty: 1
Rejestracja: 13 czerwca 2009, 11:29
Lokalizacja: wadowice
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2009, 23:02

witam...od niedawna mam 929i w moim cbr tez padl exup czy htev jak go zwal tak go zwal... poprzedni wlasciciel podobno to naprawil bo tez mu sie migaly jakies kontrolki itp ale motor jest agresywny do ok 4500 -5000 pozniej jakis dziwnie slabszy sie wydaje ...wyrazne uczucie pzryspieszania zanika wlasnei po pzrekroczeniu 5000 sam od jakiegos czasu sie zastanwiam co jest grane bo silniczek od exupa sie obraca jak pociagne za gaz... zadnych wiekszych objawow nie ma... wiec jesli ktos cos wie na taki temat lub spotkal sie z takim zjawiskiem to napiszcie bo nie wiem gdzi eszukac pzryczyny..pozdrawiam


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości