Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 11:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

prrrrrrrrrrr

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 września 2009, 22:06

kolego niechce Cie martwić ale ja kiedyś miałem to samo .. na poczatku było cicho.. potem było coraz głośniej.. takie drrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... .. ;/ a w koncu jak z kolega zap***lismy na trójce obróciło panewke korbowodową..... weź zagrzej sprzęta do 105 stopni np wbij 1 i go powoli duś... i jeżeli np poniżej 1tys obrotów mignei czerwona kontrolka, oliwiarka to znaczy że wał już nie trzyma.. mi to klękneło od jazdy na 1 kole z normalnym stanem oleju.. Teraz mam nowy silnik( tamten pchnąłęm na czesci) i powiem tak zrobiłem 4tys km na jednym tez bardzooo czesto na jedynce i dwójce.. i nic sie nie działo.. do ostatniej parady motocykli w moim meiscie .. pare razy rpzegazowałem do odcięcia.. i ze 3 razy paliłem laczka w tym 2 razy do odcięcia ale to tak z 5 sekund.. temp była 104 stopnie czyli nie wysoka.. i teraz po tym jak jeżdze to tak od 4,5-5,5 mam to takie drrrrrrrrrrrrrrrrrr ;/;/;/ tylko jest to ledwo co słyszalne no ale jednak;/ martwie się ze korba .. ale z drugiej strony od odcinki chyba panewy nei padają ? moze rozrząd? mam jeszcze czesci do niej i nie wiem co mam robić.. Może ktoś doradzi ??

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 10:07 pm ]
acha dodam jeszcze ze wtedy m isie swieciła kontrolka oleju .. a teraz rozgrzałem do 107 i zdusiłem i puki nei zgasł to lampa sie nei zapaliła .. - to mnei pociesza.. ale z drugiej strony dźwiek jest na tyle cichy że moze dopeiro problem sie zaczyna..;/ pozdro

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 02 września 2009, 00:16

przepraszam panowie że tak się tu wpi e psze ale posiadam sc33 i lubie nieraz przyświrować na postoju do odcinki (oczywiście na dobrze rozgrzanym silniku) takie moje świrowanie trwa 5sek co miesiąc można powiedzieć. może ze rzreć panewke na takim czymś? bo opel kadet do odcinki trzymał z 10 min aż paliwa brakło i poszedł na kasacje :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 września 2009, 16:37

raz na miesiac 5 sekund ? pod obciążeniem to może nic sie nie dzieje trudno powiedzieć.. ale jak bedziesz katował a temperatura bedzie zbyt wysoka to moze sie coś stać.. Chyba najodporniejsze są stare olejaki :D

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 03 września 2009, 16:47

ja to niby nie katuje tylko tak sobie ucho pociesze z raz w miesiącu

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 września 2009, 17:02

ee to jej nic nie bedzie :) ważne by było dużo oleju w silniku gdy latasz na gumie najlepiej wlać 5 litów i spokoj ja mam tak u siebie :) no i tak bez obciażenia na luzie nie dawac do odcinki i oczywiscie pilnować temperatury i wymieniac płyny na czaS:) pozdroo

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 03 września 2009, 18:13

gdzie ja na gumie ja nie umie na gumie :P a propo płynu termostatu chyba nie mam i jak jadę to mi temp do 60 spada

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2009, 20:29

sasza_19 pisze:raz na miesiac 5 sekund ? pod obciążeniem to może nic sie nie dzieje trudno powiedzieć.. ale jak bedziesz katował a temperatura bedzie zbyt wysoka to moze sie coś stać.. Chyba najodporniejsze są stare olejaki :D


a własnie ze hundy są bardzo dobre ja ostatnio moja f2 gumuje ostro i odcinka z 15 sekund i tak w kółko i silniczek smyra jak tralala ... jest juz 4 miesiac jak ja" katuje" i nic ani dymka nie pusci , wiadomo nigdy na zimnym ani nawet na ciepłym nie dostała w dupe tylko po rozgrzaniu ... oleje sie wymiena i tyle a jak panewke obruci to silnik kupie ponizej 1000zł a do sc 33 to czeba dac z 2500 tysiaka i h u j wie co bedzie.... ale sie rozpisałem...;p

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 września 2009, 22:29

jeździłem taką f2 i tez katowałem i nic jej nie było :P ale to jest stara honda.. STARA ALE JARA :D 929 super sprzęt ale ludzie narzekają na elektryke .. no a ja po obroceniu panewy już mam nadwrazlwie ucho ;/ kazdy dxwiek mnei przeraża ..
ps: ja silnik kupilem za 800 :P i śmiga juz 7 tys km

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 września 2009, 16:13

sasza_19, tak ale do sc 33 silnik kosztuje min 2.5 klocka ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 08 września 2009, 10:33

Czasami lepiej dac 2000zł za pewny silnik niż remontować w kółko wał w starym:P Czasami sprzedawcy mowi ze wał w bdb stanie panewki ponumerowane a w rzeczywistosci dostajesz panewki posztukowane z 3 zamienione kolejnosci ... i jeździsz 2 tys km i znowu remont heh

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 08 września 2009, 11:02

czasami aż się żygć chce jak na allegro na zdjęciach jest wał a obok niego po kolei po układane panewki czyściutkie. honda to nie ursus żeby montować byle jak

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 17 września 2009, 00:20

no dokłądnie :) a tak powracajac do tematu "prrrr" to u mnie jednak wszystko z silniczkiem OK :)przejechałem sie kolegi 929 i jest identycznie i tak ma juz4 lata:) .. nadwrażliwe ucho i tyle hehe...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości