Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 08:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czerwona kontrolka co jest ???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 01 kwietnia 2010, 19:47

dzieki za rade :one: najlepsze jest to ze samo sie naprawilo :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 02 kwietnia 2010, 11:01

witam
Dołącze do posta, od dwóch dni w 929 podczas jazdy zapala mi się ta czerwona kontrolka i pali aż do wygaszenia motocykla :< .Po ponownym odpaleniu gaśnie i jest wszystko OK.Dodam że zapaliła się mi ona dwa razu jak jechałem do pracy z rana ok 8.00 dystans 35km.Podczas powrotu nie było tego problemu.
Co to może oznaczać?
Czy można jechać z palącą się kontrolką?
Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam
sc57b + Accord i-CTDi Sport

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 02 kwietnia 2010, 12:11

smigac z nia mozesz bez problemu chyba.ja tak robilem.tez mi sie raz zapalala a raz nie.do tego jeszcze czasem predkosciomierz niedzialal.tak jak wszyscy radza bo nikt niewie tak naprawde o co chodzi zajrzyj do ksiazki serwisowej :one: badz tak jak radzi rafq28 przeczysc tam te styki w zadupku bo cos w tym moze byc. albo sprobuj mojej metody i poczekaj moze samo sie naprawi :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 02 kwietnia 2010, 13:48

jeżeli Ci sie nie świci OLIWIARKA do tego wszystkiego :P a moto pracuje normalnei to pewnie mozesz smigac sprawdź też czy silniczek exupu nie ma "drgan" -> koledze czasem sie przez to paliła kontrolka - linki za mocno naciągniete -> wszystko przeczytasz na forum w temacie o regulacji exupu. pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 02 kwietnia 2010, 17:27

właśnie zrobiłem ok.80 km. -raczej ostra jazda. Kontrolka się nie zapaliła-dziwna opcja :/
Być może dzieje się to tylko gdy jest chłodno bo rano było 4 *C
sc57b + Accord i-CTDi Sport

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 02 kwietnia 2010, 20:31

z ta temp cos moze byc.u mnie w okresie gdy sie zapalala gasla przy ok 82 stopniach

 
Posty: 9
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 10:06
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 kwietnia 2010, 10:13

Witam!
W mojej CBR 929 czerwona lampka miga 9 razy po czym gaśnie na krótko i znów 9 mrugnięć po czym pali się cały czas. Nie wiem co to bo nie dawno zakupiłam ten motocykl. Dodam, że jeździ i pali bez zarzutu. Został sprowadzony z Anglii i ma w wyposażeniu power commander - czy może być tak, że komputer nie odczytuje tego urządzenia i dlatego ta lampka się pali??? czy to nie ma nic wspólnego? Proszę o pomoc!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2010, 10:47

Nic innego jak błąd nr9.
Przeczytaj temat od początku a na 100% się dowiesz.Poza tym serwisowka i dział 5,0/5,5.

 
Posty: 9
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 10:06
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

lampka

Post » 14 kwietnia 2010, 11:20

domyśliłam się że to błąd numer 9 ale co to takiego?!
Czekam na książkę serwisową - być może do końca tygodnia do mnie dojdzie - została wysłana pocztą. A nie wiesz przypadkiem co to za błąd? Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki!

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 14 kwietnia 2010, 11:31

na stornie fireblade.pl jest takowa :) wystarczy sciagnać. Masz power commander? możliwe że do tego sportowy wydech z kolektorem oraz brak EXUPU - zobacz czy z lewej strony silnika miedzy dekielkiem a dźwignią zmiany biegów są 2 linki które biegną do kolektora wydechowego - jesli nei to pewnie nie ma zaworu ani silniczka sterującego. ale to takie gdybanie :)

[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 11:33 am ]
oczywiscie brak silniczka bedzie pwoodowal te błedy

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 kwietnia 2010, 11:46

Proszek:
error nr 9 możliwe przyczyny:
* Loose or poor contact on IAT sensor
* Open or short circuit in IAT sensor wire
* Faulty IAT sensor

objawy:
Engine operates normally
(Simulate using numerical values ;
25°C/77°F)

IAT sensor - Intake air temperature sensor - czujnik temperatury powietrza w dolocie, czujnik znajduje się w airboksie proponuje sprawdzić czy jego kabelek się nie wypiął poluzował ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2010, 12:57

sasza_19 pisze:oczywiscie brak silniczka bedzie pwoodowal te błedy


Brak silniczka lub jego odpięcie to błąd 34.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości