Strona 4 z 4

Post: 20 kwietnia 2010, 10:23
autor: orzech
Akurat w kwestii power comendera nie znam odpowiedzi ale jak na moje oko to on zmienia mapy zapłonu i raczej nie ma wpływu na odczyt danych z wskaźników - ale tak jak mówię nie wiem na jakiej zasadzie power comander ingeruje w ECU więc nie wiem.
Jeśli błąd jest spowodowany awarią czy przerwanym obwodem czujnika IAT to ECU symuluje sygnał odpowiadający temp 25^C i silnik pracuje normalnie. Wg mnie jednak należałoby to zrobić ale ja jestem raczej z tych co wszystko muszą mieć na tip-top

Post: 20 kwietnia 2010, 13:49
autor: Nowy
Paulina pisze:Wiesz, każda kobieta lubi co innego :P

Ja kocham ścigacze! Jeździłam troszkę banditem ale ktoś kiedyś mi powiedział jak już chcesz coś kupić to kup Hondę! No i tak wyszło; wybrałam CBR 929RR!

krótko mówiąc lubisz ostrą jazde ;)

Post: 20 kwietnia 2010, 21:26
autor: marekkb1
Paulina pisze:Hej:)

Mam jeszcze jedno pytanie, czy mogę jeździć motorem mimo to, że mruga ona 9 razy? Bo jak na razie to chodzi bez zarzutów, tyle,że mryga. Pytam ponieważ nie chce żeby od tego mrugania zrobiło się coś gorszego:(

ja też miałem błąd 9, wypiąłem i przeczyściłem złączkę, zrobiłem reset komputera i jeżdźe już od czwartku narazie jest OK. Moje zdanie jest takie że można jeździć z tym błędem bez strachu o dalsze awarie, ale usuniecie zajęło mi 20 min. i nie irytuje mnie już ta wredna czerwona kontrolka. Co ciekawego zauważyłem: po naprawie moja 929 stała się wyraźnie mocniejsza :ooo: jak bym najlepsze paliwo 99 oktanowe zalał, podejżewam że czujnik ten ma wpływ na dobieranie mieszanki paliwowo-powietrznej przez co paliwo jest efektywniej spalane, silnik lepiej pracuje i oddaje większą moc.
Nie warto czekać zabierz sie za to sama, skoro jeździsz 929 to nie jesteś ciepłą kluchą ze sztucznym uśmiechem na twarzy i dasz rade!!!
Pozdrawiam i życze powodzenia.

Post: 21 kwietnia 2010, 20:32
autor: Paulina
Dzięki za odpowiedz!

Masz rację, trzeba wziąć się za to jak najszybciej i mieć problem z głowy :jupi:
Mam nadzieję, że uwinę się równie szybko jak TY ;)
A można wiedzieć jak zresetowałeś komputer?
Dzięki za miłe słowa!
pozdrawiam:)

Post: 22 kwietnia 2010, 13:54
autor: marekkb1
1.Kluczyk stacyjki w pozycji OFF, czerwony przycisk przy prawej manetce w pozycji do jazdy-załączony(ten co uruchamia pompkę paliwa i gasi motocykl przy włączonej stacyjce)
2. Złącze serwisowe pod siedzeniem kierowcy zwarte zworką (niedaleko minusa w akumulatorze z wiązki przewodów wychodzi luźna do niczego nie podpięta złączka-można ją zewrzeć np. biurowym spinaczem).
3.Przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycje ON i następnie wyciągnąć zworkę ze złącza serwisowego, w momęcie wyciągnięcia zworki czerwona kontrolka zapali się na 5 s. W ciągu tych 5s. należy ponownie zewrzeć złącze serwisowe.Pamięć komputera zostanie skasowana gdy czerwona kontrolka zgaśnie i zacznie mrygać ( na przemian gasnąc i zapalać się). W momęcie mrygania należy wyłączyć stacyjkę.

Ja całą operacje powtarzałem 5 razy zanim mi się udało skasować, ale się udało :)

Post: 22 kwietnia 2010, 19:31
autor: Paulina
Dziękuję Ci bardzo za wszystkie informacje!

W weekend zabieram się do pracy! mam nadzieję,że pójdzie mi tak sprawnie jak Tobie:)

pozdrawiam :)