Strona 1 z 1
pomocy, problem z silnikiem w 929

:
07 października 2009, 17:13
autor: grzesiek303
Witam. zakupiłem motocykl cbr 929 ktory mial problem z paleniem na jeden cylinder. sprawdzone zostalo ciśnienie na cylindrach, zamieniane zostaly wtryskiwacze, i cewko fajki, sprawdzany byl rozrzad i głowica, nawet moduł zapłonowy był wysyłany do zakładu elektroniki motocyklowej w ostrołence i wszystko to jest sprawne. ten jeden cylinder pali tylko troche słabiej i przy obciarzeniu silnika bardzo to czuc. jesli mialby ktos pomysł co może byc tego przyczyna bardzo bym prosił o pomoc.

:
16 października 2009, 20:14
autor: Yannkes
sprawdz swiece, odstep elektrod na swiecy, barwe iskry. Iskra nie powinna gdzies uciekac na boki tylko bic miedzy elektrodami.

:
17 października 2009, 11:56
autor: cziken929
podejrzewam ze to sprawdzali w pierwwszej kolejnosci rozni mechanicy skoro doszlo do zrzucenia glowicy i spraawdzania innych poddzespolow. W tak trudnych tematach i bez fizycznej obecnosci motocykla na warsztacie nikt Ci nie pomoze. Zreszta wyposazenie warsztatow w zaawansowany sprzet diagnostyczny w pl grraniczy z cudem. Prosty przyklad kolegi co do mnie z wawy przyjechal na synchro wtrysku bo tam podobno kolesie albo nie wiedza co to jest albo nie maja sprzetu do wykonania tej podstawowej operacji. Wszystkie naprawy odbywaja sie na zasadzie podmieniania z innego moto i nic wiecej. Ten post czytalem na forum motocyklistow gdzie tam tylu wirtualnych mechanikow ze powinni Ci pomoc. Niestety wsrod ogromnej rzeszy "znajacych sie" na rzeczy naprawia motocykle w sieci lech nie ma to zadnnego odzwierciedlenia w rzeczywistosci. Podpowiadam; trzeba zmierzyc czas otwarcia wtryskiwacza danego cylindra i porownac z autodata a najlepiej z czasem otwarcia pozostalycch. Druga rzecz to pomiar napieecia pierwotnego danego cylindra... no ale do tego trzeba oscyloskopu badz ignition mate

Ale zem sie rozpiisallllll


:
17 października 2009, 16:51
autor: Yannkes
no cziken na to to bym w zyciu nie wpadl

hmm a nie wystarczyło by wyczepic wtyskiwacz z slabego cylindra i z dobrego i porownac na "oko" czy tak samo dają paliwo? czy tu juz sa tak minimalne roznice ze ta metoda wogole bedzie nieskuteczna?

:
17 października 2009, 23:18
autor: cziken929
Na oko zobaczyssz czy wtryskiwacze rozpylaja odpowiednia mgle i takie ogledziny sa dobre gdy motocykl nie dostaje paliwa lub jest zalewany. Kolega przekladal wtryski wwiec problem moze bycc z napieciem sterujacym czasem otwarcia wtrysku na tym cylinrze ktory nie pracuje pprawidlowo. Ja bardzziej ocenilbym barwe swiecy po dluzszej wymuszonej jezdzie, no i... wpial bym wakuometr zeby zobaczyc wartosci podcisnien. Moze cos z zaworem sttartu tzw bajpaasami powietrza

ku re wska kklawiatura z podwojnymi literkami


:
19 października 2009, 21:43
autor: grzesiek303
dokladnie wyglada to tak ze bez obciazenia silnik bez problemów sie wkreca. wszystko ładnie pracuje do momentu obciazenia. po odkreceniu kolektora widac ze 3 cylinder ewidetnie nie dziala a 4 tez ma jakies problemy. jesli mialby ktos namiary na jakiegos dobrego mechanika na podkarpaciu, najalepiej rzeszow lub okolice to prosze o pomoc.

:
19 października 2009, 22:11
autor: cziken929
z Rzeszowa do mnie motocykle przyjezdzaja bo podobno tam strasznie drogi i niedbaly jakis magik...tak mowia przynajmniej