Strona 1 z 2
Kontrolka F1 w 929

:
12 lutego 2008, 22:39
autor: lukaszcbr
Kontrolka sie swieci jak wlaczam stacyjke, gdy odpalam motocyl odrazu gasnie. czy jest wszytsko oki?? NIe wiem co oznacza ta kontrolka i czy nie jest cos uszkodzone??..

:
12 lutego 2008, 23:42
autor: goOly19
chodzi o ta czerwona? jak gasnie gdy zapalasz to masz wszystko ok, gorzej jak by nie gasla albo zaczynala mrugac to wtedy jest zle (chyba) pozdro

:
12 lutego 2008, 23:52
autor: bogdancbr
Witam ! zdaje sie że koledze nie chodzi o kontrolke czerwoną ! tylko w 929 zapala sie na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ! w momęcie załączenia zapłonu zapala sie na około 2 sekundy i gaśnie ! .Jest to kontrolka z układu wtryskowego ! i jak gaśnie to jest ok !

pozdrawiam.

:
13 lutego 2008, 16:50
autor: probe914
a jezeli mruga?bo u mnie mruga 3 dlugie mruniecia i 5 krutkich co to moze oznaczac ale moto chodzi bez problemow.mozliwe ze jak stala przez zime to sie cos zastalo?bo jak ja odpalilem to wogule nie chciala chodzic ale sie rozruszala

:
21 lutego 2008, 00:22
autor: Tytus
Musisz udac sie do servisu , oni ci powiedza co oznaczaja poszczegolne mrugniecie, nepewno nie wszystko jest ok...

:
21 lutego 2008, 14:10
autor: rodman
Ja mam u siebie to samo. NUmer bledu 35 i oznacza wadliwe działanie ukladu tzw. exup, u mnie dokladnie jest przepalony sterownik od tego ukladu i spece z serwisu powiedzieli ze nie jest to nic powaznego.Sterownik ten odpowiada za odpowiednie otwieranie i domykanie klapek przy air boxie i na dole w kolektorze.Ja mam ustawione klapki caly czas na otwarte i juz dosyc dlugo tak latam.

:
23 lutego 2008, 00:05
autor: Insaine
Opis mrugnięć jest w serwisów ce,proponuje reset kompa według serwisów ki bo moze być to jakaś błahostka no jeżeli się kontrolka bedzie paliła znowu to serwis .Miałem coś takiego ale u mnie się zwiesił(zablokował) silniczek od exupa , cały czas chodził. Trzeba było mu troche pomuc

:
23 lutego 2008, 09:24
autor: probe914
a pytanko jak sie robi reset kompa bo nie posiadam serwisowki? dzieki

:
24 lutego 2008, 18:56
autor: Insaine
Serwisów kę masz na stronie masz stronie dział 929 sc44 , bo ci powiem ze już zapomniałem , mogę podpowiedzieć ze bedzi ci potrzebna zworka , ale najlepiej kawałek drucika , bo trzeba zewrzeć wtyki pod kanapą obok akumulatora (kolejności ze zwieranie i odczekiwaniem też ci nie powiem żeby nie wprowadzać cię w bład w serwisów ce wszystko jest rozpisane "english only")

:
07 lutego 2009, 16:15
autor: s_m_s88
Witam właśnie tak sobie czytałem waszą rozmowę i chciał bym dołączyć bo mam też z tą kontrolką problem ilość mrugnięć długich: 2, a krótkich: 3 nie wiem o co może sie rozchodzić bo motocykl odpala normalnie jeździ normalnie i spalanie ma tez normalne. W tej serwisów ce szukałem co to jak to ale ja za tępy jestem do j.angielskiego a tym bardziej do jezyka technicznego angielskiego

jak by dało rade to proszę o pomoc


:
07 lutego 2009, 21:10
autor: remek 2o
U mnie w 954 było podobnie po odpaleniu moto chodził ok ale mrugala kontrolka Fi, ale cały czas tak samo tzn równo ale ściągnełem kleme na noc i rano było ok do teraz odpukać, pocdro

:
08 lutego 2009, 01:44
autor: pietro
Witaj
Jeżeli chodzi o kontrolkę f1 to w porządku masz ,gaśnie po odpoleniu czyli wrzystko sprawne kolega ma tak jak rodman i związane jest z exsapem a dokładnie ponoć z modułem zapłonowym ale klapki w airboxsie ma otwarte i linki w kolektorze ustawione na maxsa otwarte i smiga już dwa sezony tylko na wolnych obrotach jak by troche pływały
pozdrawiam