Strona 1 z 2

Kontrolka F1 w 929

Post: 12 lutego 2008, 22:39
autor: lukaszcbr
Kontrolka sie swieci jak wlaczam stacyjke, gdy odpalam motocyl odrazu gasnie. czy jest wszytsko oki?? NIe wiem co oznacza ta kontrolka i czy nie jest cos uszkodzone??..

Post: 12 lutego 2008, 23:42
autor: goOly19
chodzi o ta czerwona? jak gasnie gdy zapalasz to masz wszystko ok, gorzej jak by nie gasla albo zaczynala mrugac to wtedy jest zle (chyba) pozdro

Post: 12 lutego 2008, 23:52
autor: bogdancbr
Witam ! zdaje sie że koledze nie chodzi o kontrolke czerwoną ! tylko w 929 zapala sie na wyswietlaczu ciekłokrystalicznym ! w momęcie załączenia zapłonu zapala sie na około 2 sekundy i gaśnie ! .Jest to kontrolka z układu wtryskowego ! i jak gaśnie to jest ok ! :D pozdrawiam.

Post: 13 lutego 2008, 16:50
autor: probe914
a jezeli mruga?bo u mnie mruga 3 dlugie mruniecia i 5 krutkich co to moze oznaczac ale moto chodzi bez problemow.mozliwe ze jak stala przez zime to sie cos zastalo?bo jak ja odpalilem to wogule nie chciala chodzic ale sie rozruszala

Post: 21 lutego 2008, 00:22
autor: Tytus
Musisz udac sie do servisu , oni ci powiedza co oznaczaja poszczegolne mrugniecie, nepewno nie wszystko jest ok...

Post: 21 lutego 2008, 14:10
autor: rodman
Ja mam u siebie to samo. NUmer bledu 35 i oznacza wadliwe działanie ukladu tzw. exup, u mnie dokladnie jest przepalony sterownik od tego ukladu i spece z serwisu powiedzieli ze nie jest to nic powaznego.Sterownik ten odpowiada za odpowiednie otwieranie i domykanie klapek przy air boxie i na dole w kolektorze.Ja mam ustawione klapki caly czas na otwarte i juz dosyc dlugo tak latam.

Post: 23 lutego 2008, 00:05
autor: Insaine
Opis mrugnięć jest w serwisów ce,proponuje reset kompa według serwisów ki bo moze być to jakaś błahostka no jeżeli się kontrolka bedzie paliła znowu to serwis .Miałem coś takiego ale u mnie się zwiesił(zablokował) silniczek od exupa , cały czas chodził. Trzeba było mu troche pomuc

Post: 23 lutego 2008, 09:24
autor: probe914
a pytanko jak sie robi reset kompa bo nie posiadam serwisowki? dzieki

Post: 24 lutego 2008, 18:56
autor: Insaine
Serwisów kę masz na stronie masz stronie dział 929 sc44 , bo ci powiem ze już zapomniałem , mogę podpowiedzieć ze bedzi ci potrzebna zworka , ale najlepiej kawałek drucika , bo trzeba zewrzeć wtyki pod kanapą obok akumulatora (kolejności ze zwieranie i odczekiwaniem też ci nie powiem żeby nie wprowadzać cię w bład w serwisów ce wszystko jest rozpisane "english only")

Post: 07 lutego 2009, 16:15
autor: s_m_s88
Witam właśnie tak sobie czytałem waszą rozmowę i chciał bym dołączyć bo mam też z tą kontrolką problem ilość mrugnięć długich: 2, a krótkich: 3 nie wiem o co może sie rozchodzić bo motocykl odpala normalnie jeździ normalnie i spalanie ma tez normalne. W tej serwisów ce szukałem co to jak to ale ja za tępy jestem do j.angielskiego a tym bardziej do jezyka technicznego angielskiego :P jak by dało rade to proszę o pomoc :)

Post: 07 lutego 2009, 21:10
autor: remek 2o
U mnie w 954 było podobnie po odpaleniu moto chodził ok ale mrugala kontrolka Fi, ale cały czas tak samo tzn równo ale ściągnełem kleme na noc i rano było ok do teraz odpukać, pocdro

Post: 08 lutego 2009, 01:44
autor: pietro
Witaj
Jeżeli chodzi o kontrolkę f1 to w porządku masz ,gaśnie po odpoleniu czyli wrzystko sprawne kolega ma tak jak rodman i związane jest z exsapem a dokładnie ponoć z modułem zapłonowym ale klapki w airboxsie ma otwarte i linki w kolektorze ustawione na maxsa otwarte i smiga już dwa sezony tylko na wolnych obrotach jak by troche pływały
pozdrawiam