Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 17:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Naprawa skrzyni biegów

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Naprawa skrzyni biegów

Post » 25 lutego 2008, 00:52

Witam, niestety okazało się ze w nowo zakupionej przez mnie 929 padnięty jest czwarty bieg. Czy ktoś może się wypowiedzieć jak wygląda napraw skrzyni w tym modelu. Jestem mechanikiem samochodowym ale z naprawami motocykli nie miałem dużo doczynienia. Czy wystarczy rozdeklować sinik z obu stron i skrzynie wyjmie sie od dołu bez wyciągania silnika z ramy. Czekam na cenne info. Pozdr Wszystkich.

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 25 lutego 2008, 08:19

Hejka z tego co wiem to w sc 44 nie ma skrzyni kompaktowej jak w sc57 takze bedziesz musial rozebrac calutki silnik ;/ samo zdjecie bocznych dekli nic ci nie da ,ale tez nie jestem na 100% pewien moze wypowiedza sie inni :) powodzenia w garazu :) pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2008, 09:01

Wyjecie silnika zajmuje ok. jednej godziny i masz wszystko ladnie na wierzchu i bezproblemowy dostęp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2008, 09:20

a nie da rady wyjac skrzyni przez miske olejowa? moze mam serwisowke to sprawdze
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2008, 22:14

Dzięki koledzy za info. Zamówiłem właśnie serwisuwkę Haynesa i wszystko bedę wiedział.
Napewno opiszę i wrzuce foto co i jak w temacie jak będę to robił.
Skrzynie używaną zamówiłem za 650pln i dzwoniłem informacyjnie do gościa co naprawia motorki - krzyknął za naprawę 700pln. Wolę ta kasę wydać na kombinezon bo narazie w weekend latałem w Tschulu od kolegi. Pogoda była super w niedzielę. Dlatego tak wkurzyłem się ta rozwalona skrzynią biegów w nowej zabawce.

[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 9:16 pm ]
MadPawel pisze:Wyjecie silnika zajmuje ok. jednej godziny i masz wszystko ladnie na wierzchu i bezproblemowy dostęp.

Paweł, a czy robiłeś już tego typu naprawę. Jak możesz to napisz na co zwrócić uwagę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lutego 2008, 23:22

Karli pisze:Napewno opiszę i wrzuce foto co i jak w temacie jak będę to robił.


Będe uwaznie śledził temat i czekał na foty bo ciekawy jestem czy to dużo roboty z tą skrzynią, bo nie wiem czy u mnie coś sie nie dzieje.
Ja również latałem w niedziele bo pogoda dopisała i testowałem troche moją CBR bo wczesniej nie było kiedy, mam ją od grudnia. Ale musze jeszcze pojeżdzić żeby się upewnić czy coś się dzieje.
Karli, bede wdzięczny jak wrzucisz obszerny opis z fotami tak na przyszłość, choć mam cichą nadzieje że to nic poważnego.

Życze bezproblemowej naprawy.

P.S napisz coś o tym kombi Tschula bo również przymierzam się do kupna i nie wiem czy warto kupić Tschula czy poczekać i dołożyc??
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 25 lutego 2008, 23:22

powiedz a kiedy przy jakich obrotach i w jaki sposob wyskakiwala ci czworka?? ile przebiegu masz w tej 929??

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 00:05

lukaszcbr pisze:powiedz a kiedy przy jakich obrotach i w jaki sposob wyskakiwala ci czworka?? ile przebiegu masz w tej 929??

Przebieg to niby 19tys, ale nie bardzo w to wierzę.
Przy zmianie na 4 przy jakichs 7tys potrafi zazgrzytać i wchodzi luz miedzyzebny. Wówczas trzeba schodzic do 3 lub wbic odrazu 5 bieg. Także jak redukowalem do 4 to zaczynało najpierw szrpac i tez wyskakiwała ta nieszczesna czwórka. Zły jestem niesamowicie, a tak wszycy zachwalali HONDĘ. Mam nadzieję ze to wina poprzedniego właściciela. Napisze tak jak na forum Audi "Jedyna wada to porzedni właściciel" i to dotyczy się tez i motorku.
Jak się dba tak się ma i tyle. Trzeba motor naprawić i cieszyc się frajda z jazdy, bo po to został kupiony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 00:17

W 929 ostatnio nie robilem skrzyni ale ogolnie jest pare rzeczy na ktore trzba zwrocic uwage a zanim zaczniesz wyjmowac silnik dobrze jest zrobic zdjecia cyfrowka ktore kostki do czego sie podlacza- czasem taka fotka sie przydaje przy składaniu sprzeta
Serwisowka jest do scisgniecia na stronie glownej.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 00:57

Witam ja tez smigam w pozyczonym tshula od kumpla ale jest za maly, bede chyba go kupowal tylko jeszcze sam nie wiem jaki dokladnie model bo wyszly fajne te kolo 1000 zl ale szkoda ze nie ma w tych modelach pod kolor do moto tylko czarne i chyba sie skusze na ten niecale 900 z zoltym :) teraz ejst to swietna sprawa kombinezon ciekawe jak spisuje sie w lato jak goraco bo troche gruby no ale moze i przewiewnmy w miare;) pozdro

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 02:36

jedno czesciowe kombi w lato zwłaszcza jak trzeba jechac przez miasto to totalna porazka....

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 10:22

one sa 2 czesciowe w takich wypadkach aby gore sie zaklada i luz;)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości