Strona 1 z 4

POMOCY

Post: 15 stycznia 2010, 15:26
autor: adamstg
Witam mam problemo nie wiem co zrobic skad dostac czesci do mojego moto tzn , nie wiem jak to sie dokladnie nazywac ale mysle ze to jest element pod blokiem silnika tzn pod dekielkiem z lewej strony hondy na dole tego dekielka ktos sie wylozyl bo dopiero co kupilem moto i zauwazylem ze cieknie olej po zdieciu owiewki zauwazylem poklejony dol dekielka tak jakby byl wyrwany z tego alu co zrobic pomocy gdzie szukac takiej czesci pozdro ...

Post: 15 stycznia 2010, 15:31
autor: miki1406
A nie da rady tego przyspawać?? Po co kupować cały dekiel jak ktoś może ci zespawa za grosze... Zrób jakąś fotkę...

Post: 15 stycznia 2010, 15:37
autor: adamstg
ale dekiel jest caly wlsnie poczekaj zrobie foto to zobaczysz o co mi chodzi dokladnie

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 2:51 pm ]
tu jest foto ..

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 2:54 pm ]
tu inne .

Post: 15 stycznia 2010, 16:35
autor: tomo21kawa
Ni ma zdjec :P

Post: 15 stycznia 2010, 17:00
autor: adamstg
teraz bedzie foto

Post: 15 stycznia 2010, 17:11
autor: LOLO
Jest tak "zarzygane" klejem, że jak tego nie oczyścisz to dokładnie nie zdiagnozujesz czy cieknie z dekla czy blok pęknięty!! Jeśli dekiel jest cały to blok pęknięty, a to już większy problem!!!

Post: 15 stycznia 2010, 17:25
autor: adamstg
no w sumie to widac ze jest jeszcze jeden element pomiedzy blokiem a misa olejowa mysle ze to jest napewno popekane blok raczej ok bo to jest na dole krotki kawalek tylko jest sklejony gora i bok jest spoko tylko co dalej z tym zrobic tak sie zastanawiam czy to wogole ruszac .

[ Dodano: Pią Sty 15, 2010 4:34 pm ]
tylko na dole ..

Post: 15 stycznia 2010, 18:26
autor: trutenz
Witam.Ale sztukę ktoś zrobił,masakra... :ooo:

Post: 15 stycznia 2010, 18:55
autor: Mike
miałem identycznie w swojej 929 przwazie w 929 i 954 to słaby punk karteru nawet jak kilka razy moto zleci z nuzki to moze tam nawet pęknąc kawałek karteru ,wez to najlepiej wszytko wyczyśc i zobacz co tam jest grane :P :P jak bedzie ułamane to daj do jakiegoś dobrego spawacza zeby szczelnie to zaspawał :P :D niebój sie tego rozkrecic :P:d

Post: 15 stycznia 2010, 18:55
autor: Rocky Balboa
Ehhh, przypadłość szlifów na 929 bez crashpadów :/
Ja miałem podobnie po upadku na lewy bok, pękło mi kawałek kartera i deliel od strony koła magnesowego.
Jak mogłeś tego nie zauważyć przy oględzinach????
Przecież to częsta usterka tych modeli?!?!?
Widzę, że ktoś to zrobił na sztukę by sprzedać, ale nie jest tak strasznie jak się wydaje.
Musisz zdjąć dekiel oczyścić ten badziewy klej, okaże się wtedy jakie są "staraty"
Jeśli pęknięty karter to dać do spawania (dokładnie usunąć wszelki olej, wypiąć akumulator, zdjąć szybę, lusterka by można ją w warsztacie przekręcić do góry kołami i dobry spawacz MIGiem to pospawa). Biora około 80-100zł za centymetr spawu. U mnie spawał, potem szlifował, potem znów nalewał i tak ze trzy cztery razy by nie było babelków a potem przecieków. Jest teraz znów jak nowy i śmigam od dwóch sezonów i nawet nie ma prawa się spocić. Sieć takich warsztatów w warszawie to Autoszlif, mają bdb sprzęt i spawaczy. Polecam ten na Parowcowej 6D, tel. 22/8634933, 22/8634932

Ja bym raczej nie ufał temu "lepieniu" i zrobił to raz a dobrze,

Powodzenia

Post: 15 stycznia 2010, 19:00
autor: adamstg
No podziekowal , widzisz tak sie napalilem na ten moto bo jest piekny ze zbytnio sie nie przyhldalem co jest na dole a yego wogole nie mam widac musisz zdac owiewkie no to nic bede walczy z tym zobaczymy co tam jest pod tym klejem pozdro i dzieki

Post: 15 stycznia 2010, 19:45
autor: wilkosz
Wsatwa fotke swojej zabawki zobaczymy jaki piekny a tak z ciekawosci to cena pewnie byla okazyjna z 10 tysi ???