Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929

Post » 01 lutego 2010, 13:44

Witam mam taki problem . Gdy przekrece kluczyk i wlacze zaplon ,wyswietlacz cieklokrystaliczny nic nie pokazuje a takze obrotomierz nie pracuje ( wszystkie kontrolki i podswietlenie dzialaja) gdy moto chwilke pochodzi zaczyna sie pojawiac wszystko na 4 sek i gasnie i tak w kolko jest jeszcze jedno ,kontrolka czerwona mrugnie dwa razy po wlaczeniu zaplonu moze ktos sie z tym spotkal? moze ktos wie jak zresetowac komputer?

 
Posty: 28
Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2010, 15:23

z tego co piszesz wynika ze gdzies nie styka <urwany kabel> albo zasniedziale kostki chyba ze gdzies zwarcie sie robi sprawdz polaczenia

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 lutego 2010, 17:17

zobaczy czt myszy tobie kabli nie poprzegryzaly rotfl2: odezij sie na skypie

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 lutego 2010, 17:35

sprawdź wlasnie kostki psiklnij tam jakims wd40 jesli beda przysniedziale koledze tak nie laczyla stacyjke pozdroo:)

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 02 lutego 2010, 01:40

nowe odkrycie , jak odlacze na jakis czas aku ,to po podlaczeniu jest wszystko ok ale gdy tylko uruchomie silnik to wszystko gasnie na nowo i po kilku sek znowu na 4 sekundy sie wlacza, sekunda przerwy i znowu 4 sek i tak w kolo,no i te dwa mrugniecia czerwonej kontrolki jak zaplon wlaczam blad nr 2 w serwisowce to jest czujnik od filtra powietrza , stosuje sie do serwisu i w zaden sposob nie moge tego skasowac ,w tym tygodniu wsadze komputer do kumpla motoru i zobaczymy czy bedzie to samo

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 02 lutego 2010, 02:03

wogóle nie zapali bo jest cos takiego jak immo - w hondzie HISS - programowany kluczyk wiec to odpada. ja bym Ci radził przepiąc same zegary i sprawdzić wtedy.

[ Dodano: Wto Lut 02, 2010 1:09 am ]
u mnie objawy takie były jak ladowanie padło wszystko gaslo swirowalo itp ale jak aku był naładowany to było wszystko wporządku.. pewnie gdzieś masy nie masz. zastanawia mnie jeszcze czy jakby źle działal regulator napiecia i dawal za duzy prad to tez mogloby byc cos nie tak?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2010, 10:49

Kolego wyrzuć ten akumulator w chu..
Daje za niskie napiecie.
Kup nowy i ciesz sie swoim moto;)
pzdr

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 02 lutego 2010, 12:43

Witam, no wiec, komputer spawdzony w moto kumpla i na szczescie nie jest walniety ,kamien z serca ,teraz poszukiwania co sie sypnelo

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 9:37 pm ]
Juz problem znaleziony. Przelozylem zegary do kumpla moto i okazalo sie ze jakis uklad sie spalil a wiec jak uda sie zlokalizowac ktory, to wymiana lub zakup nowych budzikow ,dzieki za pomoc

 
Posty: 4
Rejestracja: 22 kwietnia 2018, 11:58
Lokalizacja: Farszafka
Motocykl: Żółciutka SC44
Rok produkcji: 2001
Samochód: Ford Probe GT

Re: Obrotomierz i wyswietlacz wariuje 929

Post » 05 maja 2020, 09:09

Panowie mam prośbę o konsultacje ;)
Jesienią zmieniłem ECU bo miałem wersje słabszą Francuską (100kM) , wszystko działało ok na nowym kompie - wymieniłem tylko ECU i podmieniłem pestkę w kluczyku.. Zrobiłem tak ok 500 km. Po zimie nie działa obrotomierz, posprawdzałem kostki,masy i nic. Dopiero podmiana na stare ECU pomogła i obrotomierz zadziałał. Wiec "nowym" kompie nie działa obrotomierz a na starym działa - czyli (chyba?) spalony moduł. Teraz pytanie dlaczego przestał działać ? Zmieniłem aku tylko nic więcej nie dłubałem. Spaliłem ( np. przy wymianie aku , spalił mi go wyświetlacz biegów który na na koniec zeszłego sezonu czasem wariował i nie pokazywał nr, tylko się "kręcił" ?), jakoś czy po prostu miałem pecha i się komp już skończył ? Pewnie będę szukać kolejnego i chciał bym się ustrzec, bo nie chcę drugi raz popełnić błędu - sami wiecie troHu drogi ;)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości