Strona 1 z 2

Problem z odpaleniem po remoncie

Post: 23 marca 2008, 13:24
autor: Insaine
Ogólnie lipa po nagrzaniu zapala z miejsca ale to normalne myślę nad wymianą świeć i fajek

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 12:26 pm ]
A do tego jak zakręci to ma problem z wejściem na obroty

Post: 29 marca 2008, 23:54
autor: Karli
Sprawdz ustawienie rozrządu i nastawy zaplonu czy coś nie jest pochrzanione.

Post: 30 marca 2008, 12:11
autor: Piotrek
Co bylo wymieniane, i czy przed remontem chodzil w porzadku?

Post: 30 marca 2008, 14:55
autor: Insaine
Przed remontem palił za pierwszym bez żadnego ale ,jedynie exup mi się zacioł(zjarał) to po remoncie chwilowo odłączony.A wymieniane były panewki korbowodowe(wszystkie),łanćuch rozrządu(napinacz też) i zębatka drugiego biegu. Mechanior stwierdził terz że przydało by się wymienić cewki na Świecach bo słabo świece trzymają (exup już kupiłem tylko trzeba założyć i podłączyć)

Post: 30 marca 2008, 16:56
autor: petewro
Jeżeli jak jest silnik zimny i nie odpala a jak sie nagrzeje to odpala to prawdopodobnie są podparte zawory sprawdz luz zaworowy

Post: 30 marca 2008, 17:12
autor: Cris83cbr900
Witam
Jak ma problemy z zbieraniem sie na obroty to albo swiece alebo zle poskladany rozrzad. Musialbym slyszec jak silnik chodzi:). Poradz sie opini doswadczonego. Pzodro

Post: 05 kwietnia 2008, 15:47
autor: Insaine
Wymieniłem cewki na świecach(bo wogule nie trzymały )i nadal lipa w będę musiał wydzwonić mechaniora na reklamacje(bo już załatwiłem sobie silnik od exupa)Niech go poprawia zostąły tylko dwie opcje ze albo się machnął przy składaniu lub zajebane świece :cry:

Post: 10 kwietnia 2008, 21:50
autor: cziken
jeśli zjarany masz silnik sterujący, a cały układ siedzi w wydechu to sprawdź przed odpaleniem czu znaki pokrywają się na godz 9 inaczej to nie ma prawa odpalać i w ogóle pracować, ponieważ w całym zakresie obrotów exup przechodzi trzy fazy. (podobną historię miałem jak robiłem gsxr-a 1000 k1 - odłączona linka exupu i silnik słabo palił o pracy w całym zakresie obrotów nie wspomnę) Jeśli zawory podparte to słabiej pali na ciepłym - zmierz ciśnienia na cylindrach. Jeśli rozrząd nie na znakach to na zimnym pali ledwo ledwo, a przez zmienione fazy rozrządu nie będzie pracował równo tylko strzały i dym - tego trzeba posłuchać :lol:

Post: 10 kwietnia 2008, 23:57
autor: Insaine
Strzałów dymów to ni ma , tylko leko dymi na początku przy ssaniu po odpaleniu(ale to normalne "siwy leki dym")

Post: 11 kwietnia 2008, 23:05
autor: cziken
jeśli usprawnisz i dobrze wyregulujesz exup oraz podciśnienie na przepustnicach to można brnąć dali !! :wink:

Post: 26 kwietnia 2008, 03:49
autor: Insaine
No panowie problem rozwiązał się z innej beczki mianowicie chłopakom przy montażu silnika wysunął się czujnik od temperatury ,nie pokazywał temp. dla komputera i komp nie dawał ssania .Dopiero o po mocnych próbach odpalenia zalewało więcej wachy i załapywał.Objawem był brak wyświetlania temp. na zegarach(myślałem ze to tylko czujnik się gdzieś poluzował)oraz takie odpalanie . Teraz odpala już normalnie (tylko trzeba dotrzeć silnik) :mrgreen:
POZDRAWIAm

Post: 26 maja 2009, 19:40
autor: amos
Witam. tak z ciekawości, jakie przebiegi teoretycznie powinien wytrzymac silnik sc44 i czy mozliwy jest pozniej remont (albo czy oplacalny) ?
a inne pytanie to takie, jaki mniej wiecej jest koszt wymiany rozrzadu? bo pewnie trzeba komplet, lancuch+ napinacz?