Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 07:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

TP Sensor - kod błędu 8

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

TP Sensor - kod błędu 8

Post » 20 maja 2010, 08:43

Mam problem z tym błędem, czerwona lampka mruga 8 razy. Przeczyściłem styki na TP sensor, zmierzyłem napięcie(jest w normie), resetowałem kompa i nic dalej pokazuje błąd 8. Co jest grane?? Padł TP sensor?? Czy może źle przeczyściłem styki? Dodam że cały styk był zalany benzyną, wyciekła mi przy zdejmowaniu baku.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Pomocy.

[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 8:58 am ]
I co nikt nie wiem co z tym zrobic??

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 11 września 2010, 20:24

Odświerze temat bo problem mam podobny.
Po wymianie pieca nie jest tak kolorowo jak miało być, błąd nr 8, słabo wkręca sie na obroty a po rozgrzaniu i puszczeniu gazu gaśnie i niebardzo da sie to wyregulować. W tym ostatnim przypadku to może świece bo silnik stał dłuższy czas nieodpalany. Do tego została jeszcze siwa okrągła wtyczka, której nie wiadomo gdzie wpiąć, znajduje sie obok airboxa po prawej stronie tuż przy ramie. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co z tym zrobić to bede wdzieczny za pomoc.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 11 września 2010, 22:45

masz podłączony czujnik położenia przepustnicy ?

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 12 września 2010, 10:31

Obecnie moto stoi u kolesia, który sie nim zajmuje i jest nieco bardziej kumaty niż ja, a zym czujnikiem to jak mi powiesz który to to ci odpowiem

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 września 2010, 10:44

przeciez ci powiedzial ze czujnik polozenia przepustnicy....jasniej wytlumaczyc sie nie da
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 12 września 2010, 10:51

ok, thx. Czyli błąd i problemy z nierówną pracą silnika prawdopodobnie są spowodowane brakiem podłączenia czujnika położenia przepustnicy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 159
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:46
Lokalizacja: polska
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000rr SC57B + XL600V
Rok produkcji: 2006

Post » 12 września 2010, 11:35

A czego u mnie raz łączy ten czujnik raz nie? :wnerwiony:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 września 2010, 12:10

Miałeś kiedyś okazję doświadczyć psującego się pokrętła do podgłaszania radia, gdzie podczas obrotu gałką trzeszczało lub samo się ściszało i temu podobne akcje ? Na tej samej zasadzie działa TPS bo jest to nic innego jak potencjometr. Jeśli motocykl ma duży przebieg to TPS się wyciera i pojawiają się tzw. "trzaski" stąd prawdopodobnie sterownik wyrzuci błąd napięcia sterującego które musi się mieścić w określonym przedziale. To są tylko sugestie a nie stwierdzenie faktycznej usterki. Diagnozą powinien się zająć ktoś kto się na tym zna.
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 12 września 2010, 14:56

100% czujnikj polozenia przepustnicy !! ale problem tkwii w tym ze ten czujnik mogles źle wlozyc - jego trzeba celnac w taki zabek.. ja to samo miałem w swojej po demontazu i wsadzeniu silnika nierowna praca i fi kontrolka wskazywala blad numer 8! popatzrylem z serwisowka i okazało sie ze czujnik polozenia przepustnicy źle był wsadzony z pospiechu nie celnalem w ten zabek.. czujnik polozenia przepustnicy jest z prawej stronytam gdzie przepustnica .. listwa wtryskowa jakby Ci to powiedziec inanczej.... czarny czujnikod neigo chyba 3 przewody

[ Dodano: Nie Wrz 12, 2010 2:59 pm ]
Nowy pisze:Do tego została jeszcze siwa okrągła wtyczka,
sorki wczorajsyz jestem neidoczytalem:) nie podpiales tego czujnika


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość