Strona 1 z 2

brak ładowania w cbr 929 rr

Post: 19 sierpnia 2010, 22:44
autor: emge1
Witam może ktoś potrafi pomóc. nie mam ładowania w cbr 929 rr. regulator na pewno dobry. pewnie alternator ???

Post: 20 sierpnia 2010, 01:38
autor: Szerszeń
tak to pewnie alternator niestety czesty problem naszych 929 :/

Post: 20 sierpnia 2010, 08:51
autor: erikson
Ostatnio przechodzilem przez to samo i byl to alternator

Post: 20 sierpnia 2010, 09:31
autor: emge1
to teraz pytanie, nowy czy dać do przewinięcia? Nowy to drogi jak ... chyba 1800 pln ;), a jak oddać do przewinięcia to gdzie w wawie się na tym znają? słyszałem o jakimś warsztacie na modlińskiej CYKLO MOTOR ELEKTRYK ...

Post: 20 sierpnia 2010, 10:27
autor: gogo_one
oddaj do Cyklo, ja tam przewijałem i jestem zadowolony. tylko w sezonie to pewnie poczekasz z 10-14 dni na robote...

Post: 20 sierpnia 2010, 13:02
autor: sasza_19
popatrz od Ducati St3 st2 st4 moze ktorys sie nada regulator maja z tego co kojkarze taki sam :) przewijac mozna ale najsensowaniejszym wyjsciem jest kupno np uzywki z motocykla bez uszkodzonego dekla ;)

Post: 20 sierpnia 2010, 17:17
autor: emge1
no o tym cyklo też słyszałem, podobno sprawdzony warsztat. pewnie go tam oddam.

Post: 21 sierpnia 2010, 23:17
autor: Mattiw1
przewiniecie czas 5 dni cena max 60 zl + koszty przesylki

Post: 22 sierpnia 2010, 16:49
autor: emge1
rozebrałem wczoraj alternator, i już po jego kolorze można wywnioskować że jest spalony (cały czarny) i to przez to nie ma ładowania. Jutro oddaje do CYKLO na modlińskiej

Post: 27 lutego 2013, 15:23
autor: rusirev
witam mam taki problem że też nie mam ładowania w fireblade ale mi popaliło kable od alternatora do regulatora mam nowy regulator i nie wiem jak je teraz puścić to są trzy kable (kolor żółty jednakowy) wtyczkę mam popaloną ale rozmieszczenie pinów da się określić (te trzy kable są w rzędzie u góry a dwa wyjściowe na dole) czy jest to jakaś różnica w podłączeniu ich?? czy też nie??

Post: 27 lutego 2013, 18:39
autor: wiertło
rusirev pisze:witam mam taki problem że też nie mam ładowania w fireblade ale mi popaliło kable od alternatora do regulatora mam nowy regulator i nie wiem jak je teraz puścić to są trzy kable (kolor żółty jednakowy) wtyczkę mam popaloną ale rozmieszczenie pinów da się określić (te trzy kable są w rzędzie u góry a dwa wyjściowe na dole) czy jest to jakaś różnica w podłączeniu ich?? czy też nie??


A sprawdzałeś alternator czy się nie sfajczył bo regulator jedno a drugie altek :/

Post: 28 lutego 2013, 23:48
autor: K3Xroz
ja jestem po wymianie tez miałem sfajczona wtyczkę od alternatora i regulatora , wymieniłem regulator ,a alternator dałem do uzwojenia Przedsiębiorstwo usługowe „GYWER” zrobili mi za 180 i po 2 dniach mogłem wszystko składać te 3 żółte kabelki połącz z 3 żółtymi przewodami od altka , obojętnie jak nie ma to różnicy i powinno być ok ale na wszelki wypadek przepatrz cala instalacje bo lubi robić problemy w tamtym roku miałem własnie przez nią sakramenckie problemy i sezon zacząłem dopiero w sierpniu ,,,