Strona 1 z 1

Problem

Post: 28 sierpnia 2010, 22:34
autor: lenyx
Witam od jakiegoś czau posiadam 929.
Problem zaczął się od niedawna mianowicie odczuwalny brak mocy motocykla,
kręci do 5 tys obrotów potem nagle załamanie jakby przestój brak mocy po chwili dopiero jakby jej dostał... przy przekręceniu manetki do konca na biegu jałowym obroty wskakują do 4 spadają i tak wachająco jakby dodawał gazu i przestawał... nie umie zakręcic sie przy maksymalnym przekręceniu manetki , a lecz gdy przekręci się manetke powoli kręci sie do konca ... problem zaczął się jakby dziać od akumulatora(nie palił na poczatku miał swoje wachania raz odpalał raz nie..) więc go wymienilem lecz nie bylo takiego ładowania jakie powinno przy sprawdzeniu podczas kupna ... oddałem motor do chłopaków ktorzy zajmują się naprawą sprawdzili regulator napięcia i alternator wszystko jest ok sprawdzili tez okablowanie jest ok ... mam błąd F1 ale mysle ze to nie ma nic do rzeczy gdyz podczas naładowanego akumulatora problem nie występuje :) po chwili gdy jednak sie pojedzie spada moc aku i juz problem powraca ... akumulatory mam dwa oba są dobre tylko nie ma w nich ładowania chłopaki z serwisu powiedzieli ze nie wiedzą co mu dolega lecz jeszcze bedą szukac... Wspone ze Bład F1 miałem od począku gdy go zakupiłem i nie było takich problemów jakie sa teraz do konca nie wiem czy wystarczająco opisałem mój problem ... wygląda to dosyc dziwnie , on poprostu nie jedzie jak powinien .. :( dzwine jeśli macie jakies pomysły bądz pytania to piszcie

btw - sory za składnie pisane na szybko ;)

Post: 30 sierpnia 2010, 22:57
autor: adipaw
Generalnie to raczej niemożliwe żeby ładowanie było ok i wysysał się aku.!! to się wyklucza! zacznij od wymrygania błędu bo może to coś co na początku nie robiło problemu a w efekcie poczyniło zniszczenia!! U mnie tak było z zaworem exup !! zapalał się czasem a potem się zaciął i zarżnął serwo!! Nie mówię że to exup ale taki przykład!. Więc po kolei, dojdź do błędu poczytaj w manualu co oznacza i jak się usuwa, a potem dalej działać! ale ta kontrolka nie jest po to żeby świeciła ciągle!! tylko wtedy kiedy coś nie halo! i jeszcze raz sprawdź ładowanie. i daj znać.

Post: 30 sierpnia 2010, 23:15
autor: sasza_19
adipaw pisze:niemożliwe żeby ładowanie było ok i wysysał się aku.!!
mozliwe ja tak mialem :)

Post: 31 sierpnia 2010, 07:50
autor: adipaw
sasza_19, ja mam na myśli dobry aku i dobre ładowanie! to jak ci się wyssie

Post: 31 sierpnia 2010, 08:33
autor: DOMEL
ja mam dobre ladowanie ale wczesniej mialem aku do dupy i mialem problemy z pradem i rozruchem.Moj aku byl dobry ale na miernikach i po naladowaniu.Pozniej wystarczylo ze wlaczylem swiatla a aku ginal w oczach.Ale lenyx, lepiej posprawdzaj raz jeszcze ladowanie altka bo cos mi sie wydaje ze mogli ci fachowcy zle cos pomierzyc(o ile masz 100% pewnosc ze aku masz sprawny
)

Post: 31 sierpnia 2010, 08:47
autor: cziken929
zmien serwis na kompetentny i problem zniknie