Strona 1 z 2

929 zmulona na niskich obrotach, szukam porady!!!

Post: 29 stycznia 2011, 23:01
autor: thomaszwa
Witam.
W moto zmieniłem łańcuszek rozrządu i dałem ją na wyregulowanie zaworów oraz zmieniłem napinacz rozrządu. Silnik pracuję trochę ciszej ale nadal coś żezi od niskich obrotów jakby znowu zawory byly do regulacji. Dodatkowo zauwazylem ze moto w czasie jazdy wkreca sie na obroty od dołu jak 600ka. Nie wiem co jest grane. Albo mechanicy zrąbali coś przy ustawianiu zaworów albo coś jeszcze to nie gra. Zamierzam przeczyscic filtr itd. posprawdzac wszystkie wtyczki i węże ale nie wiem czy to cos da. Czy 929 ma jakis filtr paliwa?Moto ma gdzies 40/45tys km i nie ukrywam ze przepalam je ale smarowanie i chlodzenie zawsze jest.W moto nie ma exupa ale pomimo tego wczesnie lepiej chodizla.
Jesli ktos wiec cos w tej sprawie prosze o info.
Pozdro

Post: 29 stycznia 2011, 23:46
autor: crazyduck
oddaj moto do tych co robili i niech poprawia !powitalnia sie klania

Post: 30 stycznia 2011, 00:29
autor: adipaw
też bym od tego zaczął!! a co do dzwonienia to 929 tak ma trochę musi :) taki urok :)

Post: 30 stycznia 2011, 09:39
autor: Kubcyś
929 musi delikatnie "żezić", z nia już nie ma tak jak w starszych CBR, że silnik chodził bardzo cichutko i kulturalnie.

Co do dołu to ja też exupa nie mam ale zbiera się elegancko od samego dołu bez problemów. Skoro wcześniej z tym problemów nie było to raczej nie jest to wina zaworu. Pogadaj z serwisem który Ci to robił, niech poprawiają jak coś spartolili :)

Post: 30 stycznia 2011, 11:23
autor: RudiszRR
Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany

Post: 30 stycznia 2011, 11:36
autor: crazyduck
RudiszRR pisze:Moim zdaniem masz cos zesrane z exupem bo po pierwsze Ci cos w nim żęzi a po drugie masz słaby dól więc albo na regulacjach go nawet nie ruszyli albo cos zrypali i nie jest dobrze wyregulowany
Rudisz kolega pisze ze nie ma exupa :)

Post: 30 stycznia 2011, 22:51
autor: zelazny929
Proponuję koledze zawitac spowrotem do mechaników którzy to robili moze zle poustawiali rozrząd lub zle wyregulowali zawory. Co do pracy silnika to tak jak koledzy wczesniej pisali ten typ tak ma na niskich słychac cosik ;)

Post: 01 lutego 2011, 17:49
autor: Miś
Jakby rozrząd był źle ustawiony to byłaby kolizja lub w całym zakresie szarpałoby, a na wysokich idzie dobrze z tego co zrozumiałem, EXUP wywalony całkiem? Może odłączony i zasłania przekrój? Może w pozycji jest cały czas tej dla niskich obrotów? Strzelam bo EXUPa w 929 nie widziałem. :027:

Post: 13 kwietnia 2011, 11:34
autor: thomaszwa
Witam. Chłopaki małe sprostowanie, nie wiem jak sprawdzałem ale mam exup ale nie mam czujnika spalin wkręcanego w rurę za exupem, exup chyba podłączony bo linki są przykręcone. Jeszcze muszę to sprawdzić.
Powiedzcie mi jak sprawdzić czy exup chodzi poprawnie i czy w ogóle chodzi itd.
Żadnych błędów nie mam na liczniku.
Dodatkowo sprawdziłem kompresję na cylindrach i wszystko jest ok czyli zawory ustawione ok może ten exup coś nie tak działa.
Możliwe też, że przyczyną dławienia się na niskich obrotach jest wykręcona śruba od ssania przy jednej gardzieli.
Co o tym myślicie?
Pozdro

Post: 13 kwietnia 2011, 11:48
autor: wiertło
Tu masz kolego opisane jak go sprawdzic i jak ustawic.
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... ight=zawor

Post: 13 kwietnia 2011, 12:03
autor: thomaszwa
dzięki kolego

Post: 13 kwietnia 2011, 12:04
autor: wiertło
pochwal sie jak dojdziesz do ladu. :)