Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ładowanie, jak sprawdzić poszczególne elementy? 929 SC44

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Ładowanie, jak sprawdzić poszczególne elementy? 929 SC44

Post » 03 kwietnia 2011, 20:59

Witam kolegów. No i coś mi dziś padło. Pierwszy wyjazd w tym sezonie i po 100 km lipa. Na robotach drogowych na drodze były światła z bardzo długą zmianą, więc wyłączyłem moto i już nie odpaliłem. Pompa zaczyna chodzić, ale nie da rady przekręcić. Popchnąłem i poszedł. Po przejechaniu kolejnych 20 km zgasł wyświetlacz i obrotomierz na 0 i po odpuszczeniu gazu moto zgasło. Znowu na pych, wyświetlacz i obrotomierz działa, przejechane 2-3 km i znowu nic na wskaźnikach i moto gaśnie. I tak w kółko. Rano podłączę prostownik i po powrocie z pracy sprawdzę ładowanie jak moto odpali. Raczej wątpię czy to akumulator, chociaż jest już stary, ale przecież jak odpalę na pych powinien podładować się przecież, nie? Proszę o podpowiedź jak sprawdzić czy został uszkodzony alternator, jak sprawdzić czy jest może walnięty regulator napięcia i jak wyczytałem na forum czy nie ma gdzieś przebicia na instalacji. Przewertowałem forum, ale nie natknąłem się, a już nie mam siły... :( Nigdy tego nie robiłem i nie mam zbyt wielkiego pojęcia o mechanice i o samym moto, więc bardzo proszę o wyrozumiałość i możliwie dokładne opisanie wszystkiego. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 03 kwietnia 2011, 21:25

TEMAT poruszany na forum 20 razy z tego 10 razy opisywałem sam..

MASZ POZAMIATANE-zostałes naznaczony klątwą 929 :P
polecam od tej pory jezdzic ze wskaznikiem ładowania i zapasowym alternatorem wpinanym na kostke przy deklu :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 03 kwietnia 2011, 21:48

misiopajur, nie chcę być niegrzeczny, ale ciebie akurat nie zamierzam słuchać. To że przewijasz alty nie znaczy że każdy będzie je do ciebie wysyłał, szczególnie że dajesz gwarancję na taki okres że pożal się Panie Boże. W dodatku wieszczysz że każdy przewinięty alternator pali się po 2-3 tysiącach km. Jak widać jednak można przewinąć tak, że wytrzyma i kilkanaście. Zaś do do twoich wywodów w podobnych tematach, to Twoje przepowiednie jak widziałem raczej trafiały kulą w płot, lub jak kto woli psu w dupę. Okazywało się co innego. Czytałem tematy z Twoimi wypocinami i jakoś dziwnie czułem że napiszesz dokładnie to, co napisałeś... Gość z allegro przewija za 150 i daje gwarancję na rok. Kolega który u niego przewijał zrobił właśnie 20 000 (zaczyna piąty sezon) na przewiniętym i ani śladu defektu. Nie mam również zamiaru kupować wskaźnika ładowania w twoim wykonaniu. Więc jak powiedziałem kolego bez obrazy, ale może niech się wypowiedzą trochę lepsi od Ciebie, np. Pan Cziken, Pan Wiertło, Pan Sasza i tudzież inni Panowie którzy naprawdę się znają na rzeczy. Przepraszam jeśli uraziłem. Pozdrawiam i nadal czekam na jakieś bardziej konstruktywne porady. Pozdrawiam.

[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 9:50 pm ]

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 03 kwietnia 2011, 23:04

aj to musiało urazić ;p
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 04 kwietnia 2011, 00:14

...no trzymam kciuki za moją przepowiednię...może tym razem trafiłem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 04 kwietnia 2011, 04:50

no i taka właśnie jest szczera życzliwość co niektórych "kolegów" z forum... Brak mi słów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 04 kwietnia 2011, 08:06

Ściągnij z forum serwisówke lub poproś kogoś o podesłanie.
Tam będzie opisana procedura krok po kroku.
Potrzebny ci miernik, akumulator możesz sprawdzić ładując go elektroniczną ładowarką odpiętego jednego dnia i następnego jeżeli nie wskoczy status naładowane po kilku sekundach aku najpewniej na złom.

Jest sporo tematów w kategorii sc57 w 90% będzie zgodne:
http://forum.fireblade.pl/topics24/prob ... 627,15.htm
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 06 kwietnia 2011, 18:46

no więc tak: kupiłem nowy akumulator, wstawiłem i po problemie. Jak ta lala. Ładowanie w normie. Na pewno nie jest takie jak w nowym moto, ale zupełnie mieści się w przedziale który jest opisany na forum. Dziękuję wszystkim którzy podesłali życzliwe rady na pw. Co do Pana misiopajur, aż język mnie swędzi żeby coś powiedzieć o tych jego przepowiedniach... i chyba powiem. :) Możesz je sobie wsadzić dzieciaku głęboko w d... Wracaj lepiej do lepienia tych zabawek. Nawet żeby okazać Ci moją dobrą wolę i niechęć do kłótni poradzę Ci na czym mógłbyś dobrze zarobić: może zacznij robić kuloodporne, kevlarowe beczki na kiszoną kapustę, albo kevlarowe widły itp. sprzęt gospodarstwa domowego niezbędny w każdej zagrodzie (beczkę sam chętnie kupię na bimberek :)Ale na takie tematy lepiej się nie wypowiadaj, bo jak powiedziałem wcześniej trafiasz jak psu w dupę. Dla Ciebie każdy problem z moto to rozwalony alternator. Rozumiem że chciałoby się wyszarpać trochę kasy od nieświadomych ludzi, ale cóż, nie zawsze się udaje. Pozdrawiam.

 
Posty: 958
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 06 kwietnia 2011, 20:15

To było dobre :brawo: :brawo:
maliniak

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 06 kwietnia 2011, 21:18

Widzisz aqueran,na początek trza samemu spokojnie sprawdzić takie rzeczy.A na koniec dnia poprawiłeś mi humor. :D


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości