Strona 1 z 2

koniec regulacji linki sprzęgła...

Post: 20 kwietnia 2011, 22:53
autor: majzel
witam. potrzebje porady, bo może ktoś się spotkał z takim problemem, a mianowicie przy starym sprzęgle miałem końcówke regulacji linki, przy samej manetce jak i na dole przy deklu sprzegła, przy okazji wymieniłem linke sprzegła , bo stara była nadszarpana i po wymianie linku również to nie uległo zmianie, więc uznałem, że sprzęgło się skończyło, fakt sprężynki odbiegały troche od normy ale tarczki i przekładki były ok ale i tak tarczki poszły do wymiany, po złożeniu wszystkiego niestety dalej końcówka regulacji sprzęgła przy pokrywie jak i manetce.
nie mam pomysłu co to może być, linka raczej dobrze jest pociągnięta, no chyba, że się mylę...
będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i pomoc

Post: 20 kwietnia 2011, 22:57
autor: wiertło
a sprezynki wymieniales ???

Post: 20 kwietnia 2011, 22:59
autor: majzel
tak sprężynki nowe

Post: 20 kwietnia 2011, 23:07
autor: wiertło
hmm ale to Ci sie tak stalo czy jak kupiles juz tak bylo???

Post: 20 kwietnia 2011, 23:15
autor: majzel
jak kupiłem to była linka naciągnięta ale regulacja się kończyła, więc stawiałem na kończące się sprzegło, po wymianie linki i sprzęgła dalej jest końcówka regulacji i nie mam pomysłu czym to może być spowodowane, stawiam jeszcze na regulator sprzęgła przy manetce, bo nie wygląda na oryginał ale z drugiej strony nie sądzę, żeby on mógł skrócić linkę o tak dużo

Post: 20 kwietnia 2011, 23:19
autor: wiertło
no moze byc przyczyna tego a klamka i uchwyt jest orginalne od tego modelu??

Post: 20 kwietnia 2011, 23:24
autor: majzel
tak jest oryginalne, kumpel mi dał regulator od transalpa (nie wiem czy taki sam jak w 929) ale to tez nic nie dało

nasuwa mi się jeszcze myśl, czy linka nie jest źle pociągnięta ale wydaje mi się że tak ma być ( przed prawą lagą w dół )

Post: 20 kwietnia 2011, 23:34
autor: wiertło
no jest ok linka moja tez tak idzie linka. Sluchaj a wymieniales przekladki te metalowe ?? ja mialem takie cos w f4i za grube byly przekladki bo nie od tego modelu mi sprzedali i byl taki efekt jak u Ciebie

Post: 21 kwietnia 2011, 19:13
autor: majzel
przekładki oryginalne, nie były przebarwione ani odkształcone, mieściły się w normie więc to nie to

Post: 21 kwietnia 2011, 21:10
autor: wiertło
to ja już nie mam pojęcia mysle na wszystkie sposoby

Post: 21 kwietnia 2011, 21:23
autor: majzel
no ja też własnie się zastanawiam i nie mam pojęcia, może ktoś mógłby zrobić fotke jak ma pociągniętą linkę pod prwą owiewką? bo mam crashpady i może przez to ta linka jest troszke inaczej poprowadzona, bo kończą mi się wszelkie inne spekulacje :/

Post: 21 kwietnia 2011, 21:33
autor: borek
A ja chyba wiem :P Może ktoś kosz wyciągał i po prostu źle złożył czyli po wyciągnięciu kompletnego sprzęgła trzeba się trochę na pocić żeby porządnie złożyć tak jak powinno być, kosz musi wejść do samego końca w takie rowki(mowa o koszu)są to mm różnicy. Wiem co piszę bo w zimie wymieniałem u siebie kosz i właśnie nie do końca mi doszedł-niby wszystko ok ale po złożeniu,wymianie tarcz,sprężynek,przekładek,zalaniu nowego oleju czyli było wszystko niby na gotowo a tu niespodzianka...linka za długa :ooo: kombinowałem jak mogłem,ale nic z tego, podłożyłem kilka podkładek pod linkę i sprzęgło dobrze działało ale to CENZURA nie robota.Musiałem rozebrać wszystko od początki ładnie dopasować kosz i wszystko gra.Dodam że robiłem to pierwszy raz a człowiek uczy się na błędach :D Najgorsze jest to że jeśli ściągniesz dekiel to nie zauważysz różnicy trzeba kosz odkręcać i składać bardzo cierpliwie.