Strona 1 z 1

Zawieszenie pomoc w ustawieniu tyl/przod cbr 929

Post: 01 czerwca 2011, 08:29
autor: drelek13
Witam wszystkich! Prosze niech ktos mi pomoze w ustawieniu zawiechy w bladym bo jak tylko mu przykladam a sa duze nie rownosci na drodze wpada w szumi. Czytalem tutaj post kolegi ktory podal link ustawien wszystko fajnie tylko nie moge skumac o co tam chodzi z tymi obrotami turns of 75 out nie wiem zabardzo jak sie za to zabrac. to jest link tej stronki kolegi moze ktos wie jak to mam zrobic.


http://www.sportrider.com/suspension_se ... honda.html

Post: 01 czerwca 2011, 08:36
autor: maciekx
szumi szumi woda rotfl2: rotfl2: proszę na głównej masz ustawienia, a jak tak ci wpada w to "szumi" to zapewne masz dowaloną główkę ramy tzn lozysko
http://www.fireblade.pl/sc44_zawieszenie.php

Zawieszenie pomoc w ustawieniu tyl/przod cbr 929

Post: 01 czerwca 2011, 08:40
autor: drelek13
Dzieki kolego za odp. Ciekawe jest to ze glowka ramy owszem ma minimalne luz ale nie sadze ze to jest glowna przyczyna. A jesli mozesz powiedz mi czy tylni amor lub wahacz moga byc przyczyna? Chodzi mi co do wahacza mam leki luz podejrzewam ze na lozyskach igielkowych. a drugie to mam strasznie miekkie zawieszenie z tylu.

Post: 01 czerwca 2011, 08:58
autor: maciekx
ja jak mialem wywalona glowke ramy to przekraczalem 200km/h i bzyk zaczynal wraz ze wzrostem predkosci caly pływać falować i czesto wlasnie wpadał mi shimmy na wyjsciu z nierownych zakretów. a to ze masz luz na wahaczu jak i owszem tez moze byc przyczyną musialbys to zrobic koniecznie

Zawieszenie pomoc w ustawieniu tyl/przod cbr 929

Post: 01 czerwca 2011, 09:47
autor: drelek13
Tylko ciekawe jest to kolego ze mi powyzej 200km\h nic sie nie dzieje a na zakretach jak go klade tez idzie dobrze to na co bys ty kolego stawial? Bo wymiana lozysk z tylu i z przodu to troche wydatek jest.

Post: 01 czerwca 2011, 09:58
autor: maciekx
zacznij od likwidacji luzu na wahaczu musisz zrobic to koniecznie, potem ustaw zawieszenie np na standard pojezdzij zobacz jezeli dalej to samo, to glowka ramy, ewentualnie tez skontroluj jeszcze cisnienie w oponach, tylko najlepiej u jakiegos wulkanizatora nie na stacji benzynowej bo bedzie jeszcze gorzej

Post: 01 czerwca 2011, 10:03
autor: drelek13
drelek13, Dziekuje za pomoc bede pisal jak troche porobie czy jest jakas poprawa Pozdrawiam i szerokosc:)

Post: 06 czerwca 2011, 11:28
autor: thomaszwa
Elo. Kolego tam na strunie powinna być instrukcja co do czego, aczkolwiek w języku angielskim.
CO do shimmy na dziurach to ja tak miałem przed wprowadzeniem tych ustawień sportowych, była za miekka ale główka ramy też może być. Sprawdź. Pozdro