Strona 1 z 3

Klamka przedniego hebla.

Post: 08 czerwca 2011, 19:28
autor: Kubcyś
Siema.

Ostatnio kilka osób pisało o podobnym problemie jak mój ale jednak u mnie wygląda to nieco inaczej :) Dlatego powstaje ten temat.

Powiedzcie mi czy to normalne, że klamka hamulca na pozycji 1 dochodzi na około 0,5cm do manetki? Siła hamowania jest ok, da rade zablokować koło tylko denerwuje mnie skok klamki. Kumpel w SC33 ma skok klamy na dosłownie jakiś 2-3cm, a u mnie za cholerę nie da rady tak ustawić.

Dodam, że z heblami nic nie robiłem. Płyn hamulcowy ok, zapowietrzony chyba też raczej nie jest bo klamka cały czas chodzi tak samo, bez zmian. Klocki mają jeszcze trochę "mięsa".

Co o tym sądzicie?

Post: 08 czerwca 2011, 21:14
autor: Ezio
no trochę to może być już za mało tego "mięsa". w gsxf miałem ten sam problem a po wymianie klocków było ok. myślałem że klocki jeszcze dobre i tak naprawdę to na myśleniu się skończyło.
wiesz ile już te kloce tam siedzą? jaki mają przebieg?

Post: 08 czerwca 2011, 21:26
autor: Kubcyś
Szczerzę mówiąc to nie mam pojęcia. Ostatnio je oglądałem i było ok. Ale może być faktycznie tak jak mówisz.

Niebawem będę wymieniał olej to przy okazji zamówię nowe klocki i zobaczymy jak będzie.

Post: 08 czerwca 2011, 22:55
autor: wiertło
Wymien plyn jezeli tego nie robiles i przynajmniej bedziesz pewien bo mi sie wydaje ze klocki nie maja nic z tym wspolnego ale moge sie mylic

Post: 08 czerwca 2011, 23:18
autor: Chappy
wiertło, klocki na pewno maja z tym coś wspólnego ze względu na to iż jeżeli jest mniej okładziny tłoczek musi się bardziej wysunąć, a żeby się więcej wysunął potrzebuje więcej płynu przez co pompa musi mieć większe pompowanie i przez to klamka wchodzi bliżej manetki.

Kubcyś, Wymień klocki sprawdź poziom płynu bo możliwe,że po zmianie klocków możesz go mieć za dużo i będzie wtedy OK.

Pozdrawiam

Post: 08 czerwca 2011, 23:23
autor: wiertło
Chappy - Moze masz racje ale ja bym zobaczyl ten plyn wlac swiezy i zobaczyc a jak kolega pisze ze klocki sa ok

Post: 09 czerwca 2011, 07:52
autor: pit
Miałem tak samo po wymianie płynu klamka poszła wyżej.
Musiałem przestawić regulacje o 2 punkty.
Używam RBF600 i muszę wymieniać co rok.

Post: 09 czerwca 2011, 09:30
autor: Chappy
Płyn płynem wiadomo,ze zmienić trzeba ale u mnie jest to samo zmieniłem płyn tez na rbf600 klamka poszła ciut wyżej,ale zmieni klocki i juz bedzie super :)

Post: 10 lipca 2011, 09:33
autor: Kimilii
Jak klocki sie zuzywaja to plyn schodzi nizej i trzeba dolac i to nie ma nic do rzeczy ze klamka wpada bo klocki zjechane plyn to wszystko uzupelnia takie jest moje skromne zdanie problem chyba tkwi gdzie idziej bo mam to samo :/

Post: 13 lipca 2011, 01:32
autor: kondzik
probowaliscie najpierw odpowietrzyc uklad?

Post: 14 lipca 2011, 09:29
autor: Kimilii
Przepompowalem 5 zbiorniczkow plynu :(

Post: 14 lipca 2011, 12:10
autor: motobandyta
Chappy pisze:wiertło, klocki na pewno maja z tym coś wspólnego ze względu na to iż jeżeli jest mniej okładziny tłoczek musi się bardziej wysunąć, a żeby się więcej wysunął potrzebuje więcej płynu przez co pompa musi mieć większe pompowanie i przez to klamka wchodzi bliżej manetki.

Kubcyś, Wymień klocki sprawdź poziom płynu bo możliwe,że po zmianie klocków możesz go mieć za dużo i będzie wtedy OK.

Pozdrawiam



dobry żart :)

wymień płyn, odpowietrz zacisk i pompę.