Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zamula do 6-7 tys

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 08 lipca 2011, 00:53
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Zamula do 6-7 tys

Post » 12 lipca 2011, 00:15

Witam, niedawno nabyłem drogą kupna 929. I mam pytanie czy to jest normalne ze do ok 6-7 tys obrotów moto przyspiesza "przeciętnie" a powyżej zaczyna się szatan, tak jak by się włączała turbina i ciągnie jak głupi?

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 12 lipca 2011, 00:18

U mnie jest podobnie, winny jest zepsuty exup. Nie wyświetla Ci błędu ani nie mruga czerwona kontrolka?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 12 lipca 2011, 12:46

mi zamula ale to gdzies do okolo 4-4.5 tys pozniej juz rwie jak wsciekla na gume, pewnie masz cos z exupem nie tak

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 lipca 2011, 15:09

100% rozregulowany / uszkodzony exup... też tak miałem jakieś 3 lata temu i wymiana całego exup'u pomogła
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 lipca 2011, 15:32

tez stawiam i mowie ze to exup sprwadz czy Ci dziala i czy poprawnie chodzi i regulacja tego
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 15
Rejestracja: 08 lipca 2011, 00:53
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 lipca 2011, 16:53

a koszt wymiany? :/ jak sprawdzic czy działa?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 lipca 2011, 18:45

tu masz opisane dokladnie krok po kroku
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... lacja+egvc
a zeby sprawdzic odpal go dodaj gazu i powyzej 3tys powinien sie silniczek przekrecic reka wyczujesz lub zobaczysz idz po linkach pod zbiornik i tam bedzie

[ Dodano: Wto Lip 12, 2011 6:47 pm ]
silniczek kupisz za jakies 250-300zl widzialem ostatnio na allegro
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 12 lipca 2011, 20:22

exup, mialem ten sam problem w 929 i teraz w 954, tyle ze silniczek pracuje bo exup sie rusza ale po regulacji znow sie CENZURA.moze ktos wie co jest przyczyna ze z 500km po regulacji znow sie rozregulowal?jak dla mnie to nie jazda takim moto :/

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 lipca 2011, 22:00

sprawdzic wszystko po kolei czy linik nie sa zajebane zajrzec do silniczka moze gdzies jest przyczyna tego
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 16
Rejestracja: 11 listopada 2010, 21:04
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 sierpnia 2011, 14:09

Sprawdz silniczek. Te tryby sa plastikowe jak w walkmanach. Wystarczy ze exup sie zablokuje i silniczek bedzie probowal nim krecic i tryby szlag trafia.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości