Strona 1 z 1

Zamula do 6-7 tys

Post: 12 lipca 2011, 00:15
autor: krzysiekklos
Witam, niedawno nabyłem drogą kupna 929. I mam pytanie czy to jest normalne ze do ok 6-7 tys obrotów moto przyspiesza "przeciętnie" a powyżej zaczyna się szatan, tak jak by się włączała turbina i ciągnie jak głupi?

Post: 12 lipca 2011, 00:18
autor: Kubcyś
U mnie jest podobnie, winny jest zepsuty exup. Nie wyświetla Ci błędu ani nie mruga czerwona kontrolka?

Post: 12 lipca 2011, 12:46
autor: maciekx
mi zamula ale to gdzies do okolo 4-4.5 tys pozniej juz rwie jak wsciekla na gume, pewnie masz cos z exupem nie tak

Post: 12 lipca 2011, 15:09
autor: gogo_one
100% rozregulowany / uszkodzony exup... też tak miałem jakieś 3 lata temu i wymiana całego exup'u pomogła

Post: 12 lipca 2011, 15:32
autor: wiertło
tez stawiam i mowie ze to exup sprwadz czy Ci dziala i czy poprawnie chodzi i regulacja tego

Post: 12 lipca 2011, 16:53
autor: krzysiekklos
a koszt wymiany? :/ jak sprawdzic czy działa?

Post: 12 lipca 2011, 18:45
autor: wiertło
tu masz opisane dokladnie krok po kroku
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... lacja+egvc
a zeby sprawdzic odpal go dodaj gazu i powyzej 3tys powinien sie silniczek przekrecic reka wyczujesz lub zobaczysz idz po linkach pod zbiornik i tam bedzie

[ Dodano: Wto Lip 12, 2011 6:47 pm ]
silniczek kupisz za jakies 250-300zl widzialem ostatnio na allegro

Post: 12 lipca 2011, 20:22
autor: dudis
exup, mialem ten sam problem w 929 i teraz w 954, tyle ze silniczek pracuje bo exup sie rusza ale po regulacji znow sie CENZURA.moze ktos wie co jest przyczyna ze z 500km po regulacji znow sie rozregulowal?jak dla mnie to nie jazda takim moto :/

Post: 12 lipca 2011, 22:00
autor: wiertło
sprawdzic wszystko po kolei czy linik nie sa zajebane zajrzec do silniczka moze gdzies jest przyczyna tego

Post: 18 sierpnia 2011, 14:09
autor: Grzesiek
Sprawdz silniczek. Te tryby sa plastikowe jak w walkmanach. Wystarczy ze exup sie zablokuje i silniczek bedzie probowal nim krecic i tryby szlag trafia.