Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 07:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

nierówna praca silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

nierówna praca silnika

Post » 21 grudnia 2011, 18:52

mam problem z sc44. wymieniałem silnik i po wymianie wszystko było pięknie piec odpalił wkręcał się ładnie ale pojawiła się ikonka na blacie (F1) i zaczął nierówno pracować i czasem gasnąć. co to może być.
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 grudnia 2011, 19:06

Siema mialem taki efekt jak robilem przy swoim sprawdz wszystkie wezyki pod cisnien czy sa dobrze pod piete i w kolejnosci sprawdz wezyk co jest pod pinany pod czujnik z lewej strony puszki air boxa z tylu lub jakas kostka nie jest podlaczona i masz takie cos jak cos to wal na pw lub gg to pomoge
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 grudnia 2011, 19:07

jak juz to FI odczytaj kod bledu blysniecia czerwonej diody i bedziesz wiedzial co boli piec

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 21 grudnia 2011, 22:33

tam jeszcze są takie przewody z trójnikiem (wyglądają jak przewody od podciśnienia) gdzie dokładnie one powinny być bo nie jestem pewien co do ich podłączenia
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 grudnia 2011, 22:41

kolego tu masz ladnie wszystko po kazane http://fireblade.pl/down_serwisowki.php
sciagnij to i dojdziesz do tego
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 21 grudnia 2011, 22:45

dzięki. dam znać jak coś znajdę
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 grudnia 2011, 22:51

jest na 100% jest na zdjeciach i jedz po kolei na spokojnie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 06 stycznia 2012, 18:29

dałem rade. nie dość że podciśnienia to przewód paliwowy był przycięty jak sie kładło zbiornik i jeden pin w kostce przy listwie wtryskowej nie zwierał
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 stycznia 2012, 18:51

i tak trzymać ciesze sie ze do szedłeś do ładu :)
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości