Strona 1 z 1

Przekładka zegarów z europy do usa problem z odpalniem

Post: 25 stycznia 2012, 22:16
autor: greg293
Witam mam problem z swoja sc44 w wersji Usa przełożyłem zegary z europejskiej wersji po czym nie chce odpalić czy zegary moga miec jakis wpływ na ten problem?? nie mam starych zegarów żeby sprawdzic czy odpala na starych wiec nie wiem

Pomocy!!

Post: 25 stycznia 2012, 22:37
autor: zondar
nie powinno to miec wplywu

Post: 26 stycznia 2012, 00:12
autor: marcinSC33
Zegary nie powinny mieć wpływu żadnego (w SC57a nie mają bo mi wymieniano podczas kampanii serwisowej na wersję EU w modelu USA). Szukaj gdzie indziej , może z czujnikiem przechyłu coś modziłeś albo jakaś pierdółka.

Post: 26 stycznia 2012, 03:56
autor: roksc33
nie wiem czy w 929 to bylo ale kumpel wymienial i mial podobny problem. przyczyna byla poluzowana albo przerwa kabel do nadajnijka Hiss.

Post: 26 stycznia 2012, 08:41
autor: Siwy_ryry
roksc33 pisze:nie wiem czy w 929 to bylo ale kumpel wymienial i mial podobny problem. przyczyna byla poluzowana albo przerwa kabel do nadajnijka Hiss.



yyy... wersje USA chyba nie miały HISS-a?
Czy się mylę?

Post: 26 stycznia 2012, 08:45
autor: greg293
Hissa u mnie nie ma wersje Usa nie maja wiec nie wiem co jest ale nie chce mi odpalić czujnika przechyłu też nie ruszałem ostatnio co przy niej robiłem to zdejmowałem dekiel alternatora w celu uszczelnienia przy tej operacji nie zlewałem oleju a motor położyłem na bok i wczoraj próbowałem się dobrać do świec ale zrezygnowałem bo okazało się że mój klucz do świec jest za długi poskładałem wszystko spowrotem jak należy ale jeszcze dziś sprawdzę wszystko po kolei muszę najpierw naładować akumulator bo padł czujnik przechyłu to raczej pompka by nie chodziła czy się mylę?
Jak ktoś ma jakieś pomysły top piszcie co może być

Post: 26 stycznia 2012, 09:35
autor: pepus11
To racja jeżeli miałbyś problem z czujnikiem przechyłu to pompa by nie szła , a tobie rozrusznik kręci normalnie ? Jeżeli wszystko ci normalnie chodzi komp błędów nie pokazuje to pewnie źle ułożył ci się przewód paliwowy jest załamany i nie puszcza paliwa zacznij sprawdzanie od tego

Post: 26 stycznia 2012, 10:19
autor: greg293
rozrusznik kreci elegancko tez wyglada mi na problem z paliwem bo nawet nie trybi na chwile nic zero bede jeszcze dzis po pracy działał jeszcze

[ Dodano: Czw Sty 26, 2012 9:10 pm ]
Temat można zamknąć usterka zdiagnozowana motor pali na dotyk
przyczyny:
czujnik położenia po założeniu zworki odpaliła

wiec nie wiem jak w euro wersjach ale w USA padnięty czujnik położenia odcina zapłon a nie paliwo pompka chodziła po rozebraniu airboxa i dobraniu się do świec sprawdziłem iskrę i nie było, po zwarciu wszystko wróciło do normy
teraz tylko szukać drugiego czujnika ew samego przekaźnika bo tego to raczej nie naprawi się

Pozdro!!