Strona 1 z 3

Sprzęgło-pytanie???

Post: 20 marca 2012, 21:11
autor: mario 12
Wiem ze temat sprzęgła był juz poruszany ale po długim szukaniu nie znalazłem odp.Dzisiaj zabrałem sie za wymianę tarcz sprzęgłowych i na samym początku zauważyłem ze miałem założone wszystkie tarcze w jednym kierunku,a według serwisówki chyba 1 tarcza jest ułożona w innych nacięciach na koszu tak mi sie wydaje.Jak mam je teraz załozyc?ale mam jeszcze jedno pytanie,bo po wyjeciu wszystkich tarcz wyjąłem 2 pierscienie ,a 0statnia tarcza była inna,czy tak było fabrycznie?wygląga to tak jak te pierscienie centrują to jedną tarcze bo jest ona w srodku o wiele wieksza tak ze te pierscionki w nią wchodzą.Nie wiem czy ktos to przerabiał czy tak ma byc ale nowe tarcze mam wszystkie jednakowe,Jak dla mnie dziwna sprawa,prosze o jakąs pomoc...

Post: 20 marca 2012, 21:57
autor: Max_929
widzisz zapewne twój kosz sprzegłowy był juz kiedys rozbierany i ktoś go złożył źle ,
ja u siebie miałem wszystkie jednakowe i pierwsza tarcza była inaczej ustawiona ,
jak kupiłem nowe to własnie ta pierwsza tarcza była mniejsza a reszta takie same .
ja złożyłem tak
pierwsza mniejsza w tym innym nacięciu a reszta tak samo i jest git
jesli masz wszystkie takie same tarcze to nic nie szkodzi tylko złóż je dobrze czyli według serwisówki ;)

Post: 20 marca 2012, 22:06
autor: mario 12
Rozbierane było napewno,tylko zastanawiają mnie te pierscionki co to jest,abo w serwisówce cos tam jest ale nie wiem do czego to sie tyczy,a sprezyny kluczem dyna.dociągałes czy na wyczucie?

Post: 20 marca 2012, 22:16
autor: Max_929
na wyczucie
w sprawie pierścieni nie pomoge bo ich nawet nie pamiętam włóż je tam gdzie były i już

Post: 20 marca 2012, 22:20
autor: mario 12
Ale jak pójdzie nowa tarcza to pierscionki nie podejdą bo one wchodziły w srodek tej jednej która miała wieksze fi a teraz to juz sam nie wiem,jutro moze cos pokombinuje i dam znac

Post: 20 marca 2012, 22:28
autor: wiertło
wrzuć jakieś foty bo tak to do niczego nikt nie dojdzie

Post: 20 marca 2012, 23:56
autor: Max_929
wywal te pierścionki :diabel:
juz wiem czemu ich nie pamiętam,bo ich u mnie nie było :P

Post: 21 marca 2012, 20:00
autor: mario 12
Panowie wiec to tak wyglądały te pierscienie,które juz wywaliłem i załozyłem new tarcze,tylko nie wiem czy nhc to był dobry zakup,bo juz gdy je wziołem w reke widac słabe wykonanie,ale sie zobaczy w trakcie jazdy co są warte.Ale mam pytanie jeszcze odnosnie sprezyn.Bo gosc mi zamówił lucasa wg katalogu i dostałem 6 sprezyn o długosci 49.7mm :ooo: ile powinny miec sprezyny?serwisówka podaje ze47.4 ale to jest min?

Post: 21 marca 2012, 20:15
autor: Max_929
zmierzyłem swoje stare sprężyny miały 47,3

Post: 21 marca 2012, 20:23
autor: ralf91
mario 12 pisze:Panowie wiec to tak wyglądały te pierscienie,które juz wywaliłem i załozyłem new tarcze,tylko nie wiem czy nhc to był dobry zakup,bo juz gdy je wziołem w reke widac słabe wykonanie,ale sie zobaczy w trakcie jazdy co są warte.Ale mam pytanie jeszcze odnosnie sprezyn.Bo gosc mi zamówił lucasa wg katalogu i dostałem 6 sprezyn o długosci 49.7mm :ooo: ile powinny miec sprezyny?serwisówka podaje ze47.4 ale to jest min?




mario ja tez wymienaiłem na sezon kpl sprzegło
i walnałem karpia jak zobaczyłem ze nowych jest 6
a starych 4 wiec wszystko jest mozliwe

Post: 21 marca 2012, 20:31
autor: mario 12
Tylko ze niby wg katalogu,ale ile w tym prawdy to nie wiem,bo człowiek chce zeby było jak najlepiej poskładane a tu lipa.Mierzyłem jeszcze te sprezyny,stare mają 47.4 ,a po zewnetrznej stronie mają taki sam wymiar,wiec moze i są ok?ale po co dają 6 jak jest 5,co jedna w zapasie hihi:

Post: 21 marca 2012, 22:53
autor: toper-utl
tak jak zasugerowales w serwisowce podaje sie min wysokosc sprezyn, wiec te co masz sa jak najbardziej ok. ale czemu dali 6 to pojecia nie mam.