Strona 1 z 2
Błąd 929

:
26 marca 2012, 00:00
autor: krzysiekklos
Witam Panowie, mam problem z moją 929, polega na tym, że w czasie jazdy, wyskoczył mi błąd na komputerze, 3 długie mrugnięcia i 4 krótkie (zapaliła się na stałe czerwona kontrolka i FI na wyświetlaczu) i powiedzcie mi jak to odczytać? W serwisówce nie ma rozróżnienia na mrugnięcia długie i krótkie, a jeśli to ssmumować czyli razem 7 mrugnięć to wychodzi na to ze jest problem z czujnikiem ECT, co to jest czujnik ECT??

:
26 marca 2012, 08:13
autor: blady46
3 krótkie i 4 długie oznacza błąd numer 34 - serwisówka i wszystko wiesz


:
26 marca 2012, 19:57
autor: krzysiekklos
a ja mam 3 dlugie i 4 krotkie:) to mam rozumiec ze to jest blad nr 43?

:
26 marca 2012, 20:34
autor: blady46
nie pamiętam dokładnie w każdym razie pierwsze mrygnięcia oznaczają pierwszą cyfrę błędu a drugie drugą, czyli jeśli masz najpierw 3 krótkie a potem 4 długie to błąd 34 jeśli najpierw 3 długie a potem 4 krótkie to również 34, jeśli najpierw 4 krótkie a potem 3 długie wówczas 43


:
26 marca 2012, 21:12
autor: pepus11
to masz blad 34 silniczek z exupa

:
26 marca 2012, 21:31
autor: wiertło
pod siedzeniem kierowcy koło aku z prawej strony masz kostkę czarną włóż zworke i zobacz czy ci silniczek exupa prawidłowo chodzi kluczyk na on i ten przycisk czerwony na on ale stawiam na spalony silniczek lub coś w tym stylu

:
26 marca 2012, 21:58
autor: zinnej
Miałem coś takiego w zeszłym roku. Zmielił mi sie silniczek exup

Za pomocą zworki rób zwarcie w kostce [przy włączonej stacyjce i starterze na pozycji on], o której pisze Wiertło. Wtedy uruchomisz exupa i będziesz wiedział czy to to.

:
27 marca 2012, 13:43
autor: pepus11
dokłądnie albo padł Ci silniczek całkiem albo poszły trybka i nie obraca przepustnicy w wydechu , ale wtedy bys słyszał silniczek jak ciagle chodzi

:
27 marca 2012, 20:42
autor: mario 12
Panowie mam pytanie odnosnie zwrotki,samodiagnostyki.Dokładnie o którą wtyczke chodzi bo nie chce szczelic gapy,jedyne co znalazłem to czarna wtyczka i 2 piny.A jak dokładnie dokonac takiej zwrotki aby odczytac ewentualne błedy?Narazie podczas jazdy nic nie mruga ale warto zobaczyc czy nie ma jakiegos zoonka...

:
27 marca 2012, 22:48
autor: zinnej
Po prawej stronie za aku [tam gdzie minus] masz czarną wtyczkę. Taką na dwa piny, wąską na jakiś centymetr, może ciut więcej.
[ Dodano: Wto Mar 27, 2012 10:49 pm ]
Wsadź w oba piny drucik. Po uprzednim przekręceniu kluczyka i startera na on.

:
27 marca 2012, 23:01
autor: adipaw
Panowie spokojnie żadnych zworek!!!!!!!
chcecie żeby do reszty domielił tryby!!
mario 12 koniecznie demontaż silniczka exup najpierw! znajdziesz go pod zbiornikiem po lewo na dole takie czarne pudełko i dochodzą do niego 3 linki stalowe 1 od klapy airboxa a 2 od zaworu z dołu wydechu.
Potem śrubokrent gwiazdkowy i rozkręcasz (proste jak budowa cepa nie zepsujesz! ) patrzysz i modlisz się żeby nie zmieliło trybów jak zmielony którykolwiek to pupa! jak nie to dobrze.
jak zmielony to szukasz silniczka nowego albo trybu odezwij się na pw mam 2 rozebrane może trafimy.
jak nie zmielony to wg manuala rozbierasz zwór exup na wydechu i weca papier szczotka druciana na błysk! (powinno się to wg mnie co sezon zrobić) bp zatrzymany zawór jest przyczyną zmielenia zębów w silniczku.
jak co to dzwoń wytłumaczę przerabiałem na własnym garbie niestety zaraz po zakupie 503 77 68 37

:
28 marca 2012, 21:28
autor: johny89
Czemu tych trybów nikt nie dorabia?
Po rozebraniu zaworu w celu wyczyszczenia trzeba go ustawiać?