Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Naprawa lag wymiana uszczelniaczy oleju SC44 Prosze o pomoc

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 23 czerwca 2012, 01:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Post » 10 listopada 2013, 12:32

znacie może kumatego "ludka" co robi lagi w Zielonej Górze?

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 24 listopada 2013, 22:28

Witam,
Dziś wymieniłem olej i uszczelniacze w lagach z pomocą znajomego który juz to kiedyś robił. Wydaje się wszystko ok, z tym że nie wiem czy wlałem dokładnie 488 ml do lagi tak jak serwisówka karze bo olej odmierzaliśmi dość dużą strzykawką (160 ml) ze skala co 10 ml. Z litrowej butelki tak na oko zostało jakieś 20 ml czyli niby wszystko OK, ale tak dla spokojnego sumienia niech ktoś mi powie czy jak wlałem do lagi 5-10 ml za dużo lub za mało to będzie tragedia, czy można to ewentualnie wyregulować górna i dolną srubą oraz tą do dokręcania sprężyny?
Wiem że serwisówka podaje 488 +/- 2-3 ml

Olej 5w AGIP uszczelniacze ARI

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 25 listopada 2013, 00:07

Znacznie lepiej jest wlac do odpowiedniego poziomu od gornej krawedzi lagi niz po prostu okreslona objetosc - ta wartosc jest rowniez podana w serwisowce, w tym samym miejscu gdzie objetosc. Dzieki temu poziom oleju jest super odkladnie ustalony. hihi: Ja na twoim miejscu bym poprawil a nie na oko nalewał, bo napewno dobrze nie jest.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 25 listopada 2013, 11:55

myślę że tragedii nie będzie, bardziej żeby było po równo w obu lagach, a najlepiej jest robić tak jak ja pisałem stronę wcześniej i jak pisze Toper-utl wtedy jest idealnie.

 
Posty: 62
Rejestracja: 29 października 2013, 14:11
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 25 listopada 2013, 12:11

Po równo raczej jest.

Jeszcze pytanie jakie jest oryginalne ustawienie lag (chodzi o śrubkę na dole i górze oraz o tą ściskającą sprężynę) przy oleju 5w. Chodzi o najlepsze ustawienia do zwykłej jazdy sportowej nie stuntu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 25 listopada 2013, 14:30

standardowy olej jest 10W medium

nastawy zawieszenia
http://www.fireblade.pl/sc44_zawieszenie.php

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2014, 20:02

Które uszczelniacze są do 929? Wcześniej miałem te ARI.090 i nie było problemu. Teraz sprzedali mi ARI.053. Według producenta powinny pasować.

ARI.053
TC4 43 X 54 X 11

czy

ARI.090
TCL 43 X 54 X 9,5/10,5
Ostatnio zmieniony 24 stycznia 2014, 20:54 przez johny89, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 stycznia 2014, 20:19

43x53x11 czyli są oki i takie powinny być.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2014, 11:12

W tak razie zabieram się za składanie.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości