It is currently 18 November 2025, 09:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problemy po wymianie aku na oryginalny

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 69
Joined: 21 December 2010, 19:38
Location: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Year production: 2001

Post » 11 March 2013, 20:18

jakby co to ja tez mam rozrusznik i to całkiem niedaleko :one:

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 01 July 2012, 15:29
Location: Gliwice
Points: 2
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 11 March 2013, 22:43

Kręcić kręci, power ma, tylko nie wiem tylko czy powinien się tak ciężko się obracać ręcznie jak go przekręcam. Chłopaki z serwisu zasugerowali mi że podobne objawy mogą wystąpić jak kończą się szczotki. Do środka warto zajrzeć i sprawdzić szczotki, tuleje ślizgowe i resztę :-)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 March 2013, 22:47

Obadaj dobrze go a jak nie to można tak zrobić że możesz od kogoś wziąć z forum i jak będzie hulało to się dogadać i tyle ;)
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 01 July 2012, 15:29
Location: Gliwice
Points: 2
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 12 March 2013, 15:25

Rozrusznik wygląda OK, szczotki prawie jak nowe, łożysko, tuleja ślizgowa bez oznak zużycia. Wszystko w jak najlepszym porządku, nawet przemierzyłem go i zastanawia mnie czy 18-20A poboru mieści się w normie, w serwisówce nie ma takiego info :-(

 
Posts: 137
Joined: 17 July 2012, 19:40
Location: Iłża
Motocykl: SC50 / SC57B
Year production: 2007

Post » 12 March 2013, 15:36

Spokojnie, taki prąd jest w normie. Spróbuj go teraz włożyć z powrotem, być może pomoże :)
Umrzeć to nie sztuka, natomiast sztuką jest żyć,

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 01 July 2012, 15:29
Location: Gliwice
Points: 2
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 12 March 2013, 16:01

Tak myślałem, jeżeli aku ma 120-140 prąd rozruchowy to by pasowało :-)
Dzisiaj zakładam i będę szukał dalej.
Zastanawiam się jaki może być objaw gdyby nie domagał przekaźnik rozrusznika?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 March 2013, 16:04

Może być trafiony jak miałeś większe aku i większy prąd rozruchowy było ok a założyłeś taki jak trzeba i zonk. Trzeba poszperać po instalacji bo może być jakiś nie kontakt :/
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 28 August 2012, 19:08
Location: Piła
Motocykl:

Post » 12 March 2013, 16:32

Wiatam słabo znam się na elektryce ale sprawdziłbym instalacje i wyczyścił styki może któryś jest zaśniedziały i słabo przewodzi prąd :/ http://fireblade.pl/down_schematy_elektryczne.php

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 01 July 2012, 15:29
Location: Gliwice
Points: 2
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 12 March 2013, 19:30

No i kompletnie zgłupiałem :ooo: założyłem z powrotem rozrusznik, podpiąłem kabelki polookałem po kablach wszystko OK, nie zaśniedziałe styki :-) To nic myślę spróbuję odpalić, a tu ogień z dupy, dwa obroty rozrusznika i sprzęt pali na dotyk :jupi: !!!
Nic tylko się cieszyć ale nadal nie wiadomo co było przyczyną?
Dzięki wszystkim za pomoc :D

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 March 2013, 19:35

Dr.Redrum wrote:No i kompletnie zgłupiałem :ooo: założyłem z powrotem rozrusznik, podpiąłem kabelki polookałem po kablach wszystko OK, nie zaśniedziałe styki :-) To nic myślę spróbuję odpalić, a tu ogień z dupy, dwa obroty rozrusznika i sprzęt pali na dotyk :jupi: !!!
Nic tylko się cieszyć ale nadal nie wiadomo co było przyczyną?
Dzięki wszystkim za pomoc :D


coś gdzieś dobrze nie łączyło poskręcałeś jak należy i chodzi ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests