It is currently 18 November 2025, 09:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wahacz - spawany?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 March 2013, 00:04

chanbord, Widać jak jest spaw położony nic więcej :/
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 27
Joined: 05 September 2012, 22:15
Location: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 05 March 2013, 09:01

Mój wahacz jest w jednym miejscu zeszlifowany, ma też wgniotkę z prawej strony, może faktycznie w niczym to nie przeszkadza, ale będę mial spokój psychiczny, że z moim wahaczem jest wszystko ok jak go zmienię.

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 01 July 2012, 15:29
Location: Gliwice
Points: 2
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 11 March 2013, 23:28

Nie ma co porównywać z innymi spawami ponieważ nigdy nie uda się położyć dwóch identycznych lag. Człowiek nie maszyna, z twoimi spawami wszystko jest w porządku. Aluminium nie zawsze wygląda estetycznie a te dwa bobki o których wspomniał danielsavage650 to zwykłe kratery powstałe po wygaszeniu łuku.
Jedyne co martwi to reszta uszkodzeń które mogą wpływać na twój komfort psychiczny :ooo:

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 February 2013, 19:21
Location: Łęczna/Pa
Motocykl:

Post » 14 March 2013, 11:34

Moje spawy na wahaczu też nie są idealne, tak jak Dr.Redrum napisał nie każdy da się położyć tak samo,ale nie ma to kompletnie żadnego wpływu na komfort jazdy. W Twoim przypadku różnicą jest ten szlif i wgniotka, ale skoro nie czujesz różnicy to wszystko jest ok ;)
" Zabija Nas to co najbardziej Kochamy..."

User avatar
 
Posts: 173
Joined: 05 November 2010, 09:49
Location: Sosnowiec
Points: 2
Motocykl: 900RR sc33
Year production: 1997

Post » 24 March 2013, 10:59

spawany nie spawany ja bym zmienił ze względu na to wgniecenie paskudne:) nie dawało by mi spokoju;p

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 February 2013, 19:21
Location: Łęczna/Pa
Motocykl:

Post » 24 March 2013, 20:27

Ja raczej też bym zmienił...
" Zabija Nas to co najbardziej Kochamy..."

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 24 March 2013, 22:08

:ooo: dla mnie spawany a decyzję zostawiam Tobie i wygląda to na spaw hmmm nawet nie wiadomo którego gatunku :/ polecam zmienić dla zachowania wewnętrznego spokoju...

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests