It is currently 18 November 2025, 07:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z ladowaniem !!!!! POMOCY !!!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 32
Joined: 11 July 2013, 22:27
Location: Tychy/Poznań
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Problem z ladowaniem !!!!! POMOCY !!!!!

Post » 28 August 2013, 22:22

Witam wszystkich, mam mały zgryz i proszę o poradę. a mianowicie ostatnio moto nie chciało mi palić, tzn. objawy rozładowanego akumulatora, po naładowaniu go moto odpaliło i podczas postoju na światłach sam zgasł i "beret" pchanko ;-) Ja narwany zamiast sprawdzić napięcia itp. zakupiłem nowy aku i zamontowałem do Moto, po czym ta sama sytuacja ;-) zatem tu moje pytanko. Czy przyczyna jest REGULATOR NAPIĘCIA, czy możne inna bestia????? i czy ma ktoś może na zbyciu coś takiego????? Gorąco POZDRAWIAM i niech MOC będzie z Wami ;-)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Problem z ladowaniem !!!!! POMOCY !!!!!

Post » 28 August 2013, 22:25

BjjTeam wrote:Witam wszystkich, mam mały zgryz i proszę o poradę. a mianowicie ostatnio moto nie chciało mi palić, tzn. objawy rozładowanego akumulatora, po naładowaniu go moto odpaliło i podczas postoju na światłach sam zgasł i "beret" pchanko ;-) Ja narwany zamiast sprawdzić napięcia itp. zakupiłem nowy aku i zamontowałem do Moto, po czym ta sama sytuacja ;-) zatem tu moje pytanko. Czy przyczyna jest REGULATOR NAPIĘCIA, czy możne inna bestia????? i czy ma ktoś może na zbyciu coś takiego????? Gorąco POZDRAWIAM i niech MOC będzie z Wami ;-)


kolego co dzień ktoś takie posty dodaje jak Ty.
Jest pełno tematów na ten temat.
Jak aku nowy to przy tych modelach pada regulator ostatecznie alternator.
Miernik w łapę i szukać
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 32
Joined: 11 July 2013, 22:27
Location: Tychy/Poznań
Motocykl: SC33
Year production: 1999

Post » 28 August 2013, 22:26

Dziękować ;-)

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 28 August 2013, 22:30

kolega wiertło ma rację :one: na forum jest taka opcja jak ''szukaj'' :ooo: wszystko jest na ten temat :one: 1000% reg ;)
-1--2--klama i guma haha

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 29 August 2013, 20:23

najpierw powypinaj wtyczki z.... regulatora i pod kanapą, poczyść styki,popodginaj aby nie było za lużno. Teraz miernikiem sprawdż ładowanie i napięcie na kablach z altka. od razu bedzie wiadomo co jest. Bo albo jest już ok(zaśniedziałe styki) albo altek/regulator

User avatar
 
Posts: 105
Joined: 19 October 2012, 13:13
Location: Kalisz
Points: 1
Motocykl: Honda SC33
Year production: 1999

Post » 16 September 2013, 18:07

Witam mialem to samo kupilem nowy aku nowy regulator i nowy alternator i jest ok :P a tak powaznie kupilem raz tanszy regulator kotry poprostu okazal sie szrotem a byl nowy kupilem pozniej niby taki sam tylko ze za 200 cos z groszem i jest ok a alternator wymienilem tak za wczasu bo zdarza mi sie jezdzic w trasy :)
sprawdzanie regulatora jest pieknie opisane w ktoryms z tematow na forum :)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests