» 23 kwietnia 2014, 17:45
tak jak spidi pisze od 35 pokazuje. A moze wogole płynu w ukladzie chlodzenia nie masz ? - wtedy takie akcje sa mozliwe, bo oba czujnik cały czas wiszą w "powietrzu". Raczej jest mało prawdopodobne zeby padl wentylator i wyswietlacz czy tez ich czujniki na raz, "wspolny" maja tylko płyn chłodzący - dlatego tez jako pierwsze bym to sprawdził .
Jesli płyn jest w układzie - w zbiorniczku wyrownawczym i najwazniejsze !!! w chłodnicy (korek jest pod prawym wypelnieniem z napisem FUSE), musi byc do pełna w chlodnicy i stan w zbiorniczku - jak jest ok to szukasz dalej.
Czujnik od wyswietlanej temperatury jest obok termostatu - pod gaznikami, mozna go podgrzac w garku i multimetrem sprawdzic opornosc - w seriwsowce sa podane zekresy w jakich powinien sie miescic, do tego trzeba tez miec termometr z zakresem temp najlepiej powyzej 100 C. Wentylator sprawdzisz tak jak pekal gada i jesli bedzie krecił to wiadomo ze czujnik padł.
Na poczatku naprawił bym na twoim miejscu wyswietlanie temp, teraz nie wiesz ile 'C ma silnik, a wentylator zalacza sie zazwyczaj w okolocach 103 104 'C , wiec mozliwe ze silnik nawet do niej nie doszedl - no chyba ze naprawde dlugo go meczyłes na postoju...
Luknij ten płyn i daj znac