Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ladowania pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 15 maja 2013, 08:18

Yogass przechodziłem ten sam problem :) spaliłem 2 sztuki słabej marki były to zamienniki :/ znalazłem je w necie płaciłem za nie po 130zł szajs pewnie made in china :D postanowiłem kupić coś konkretnego szukając po różnych forach gdzieś wyczytałem że ten będzie za.je.bi.sty :one: kupiłem śmiga bez problemu zrobiłem 1000km i nic :jupi: maszyna chodzi jak powinna :clap:
Załączniki
434400300DUC.ENER2.JPG
ducati energia2.jpg
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 06 lutego 2013, 23:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl:

Post » 15 maja 2013, 18:35

hehe, cbrstreet. zanim wlazłem na forum zobaczyć czy ktoś coś odpisał poszperałem głębiej po necie i właśnie też znalazłem by spróbować z tym ducati :D
już aukcja obczajona (http://allegro.pl/ducati-energia-regula ... 80882.html), tylko szkoda, że do weekendu nie dam rady zamontować bo dobiór daleko a poczta jak to poczta heh xP

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 15 maja 2013, 20:51

:one: :one: :one: :one: :one: dobry wybór będzie :one: :one: :one: :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 8
Rejestracja: 08 maja 2013, 10:25
Lokalizacja: BRZEG OPOLSKIE
Motocykl:

Post » 30 czerwca 2013, 12:47

Rewelacyjnie sprawują sie regulatory z yamahy r1 oraz r6 a przy tym są tańsze niż z hondy

 
Posty: 41
Rejestracja: 20 lipca 2013, 23:41
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 lipca 2013, 00:49

Witam ,jak wielu użytkowników bladego mam problem z ładowaniem. Sprawdziłem już alternator i jest sprawny (napięcie na kablach 17 v na wolnych obrotach ,po dodaniu gazu 70v,brak przebicia na obudowę) Napięcie na akumulatorze 12,6v ,a przy odpalonym silniku 14,5v. Problem zaczyna się kiedy włączę światła. Napięcie zaczyna wtedy dość szybko spadać do poniżej 10v i silnik gaśnie. Co to może być ? Regulator czy zwarcie gdzieś w instalacji ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 21 lipca 2013, 06:20

A jak aku :ooo: podejrzewam że ono pier.... robotę :one: lub reg napięcia też go można sprawdzić :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 41
Rejestracja: 20 lipca 2013, 23:41
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 lipca 2013, 10:44

Postaram się dzisiaj sprawdzić regulator i jeśli będzie ok. to pozostaje akumulator (2 letnia yuasa ,nie ładowana całą zimę)

[ Dodano: Nie Lip 21, 2013 7:35 pm ]
No i chyba znalazłem przyczynę ... w regulatorze są 2 małe pęknięcia i z jednego coś lekko wycieka. Ustawiłem miernik na mierzenie oporu ,+ z miernika do zielonego kabla a minus po kolei do 3 żółtych kabli ,miernik po prostu wariował ,a nie powinien chyba nic pokazywać ?

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Re: brak ladowania pomocy

Post » 02 sierpnia 2014, 19:40

Witam mam podobny problem, i u mnie winny jest alternator. Mam pytanie czy ktos ma namiary na kogoś kto przewija alternatory od motocykli bo niestety u mnie w okolicy nie moge znaleśc nigoko. I czy to jest opłacalne i czy zdaje egazmin? Czy może lepiej poszukac innego alternatora i sie nie bawic w przewijanie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: brak ladowania pomocy

Post » 02 sierpnia 2014, 20:06

ja polecam regulatory shindengen, do sc33 kosztował mnie jakieś 220zł ale działa bez problemowo a co ważniejsza honda dawala regulatory tej firmy na pierwszy montaż więc raczej złe nie mogą być
a co do przewijania alternatorów muszę w pracy zapytać bo przewijają silniki i transformatory więc z takim alternatorkiem pewnie problemów nie będą mieli , pozostaje pytanie czy będą chętni

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Re: brak ladowania pomocy

Post » 02 sierpnia 2014, 21:43

Ok dzieki będę czekał na info od ciebie:)

 

Re: brak ladowania pomocy

Post » 03 sierpnia 2014, 00:22

Firma GYWER robi solidnie, szybko i daje gwarancję, tylko pamiętaj w tych układach ładowania wszystkie elementy muszą być sprawne - regulator/dobre chłodzenie/ naładowany i sprawny aku no i altek bo inaczej to wszystko może się ,,wysypać,,.

O sprawdzeniu styków połączeń nie wspomnę - b. ważne...

Przerabiałem ten temat jakiś miesiąc temu...

Używki nie radzę kupować bo nie wiadomo w jakim stanie jest i ile jeszcze pochodzi a po kolorze uzwojeń niewiele się dowiesz - u mnie było nie ,,przypalone,, a gubił altek po 7V na każdej fazie.

W cenie zakupu używki masz nowy altek z gwarancją - chyba warto...

Tel do w/w firmy ,,GYWER,, 503038126

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Re: brak ladowania pomocy

Post » 03 sierpnia 2014, 03:22

To jeszczecraz dzieki za szybką odpowiedz. Wiem już co z tym działać. Powiedz jeszcze ile cie wyniosło przewinięcie alternatora w tej firmie?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości