It is currently 18 November 2025, 05:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gażniki kranik proplem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 74
Joined: 15 February 2008, 13:38
Location: Gliwice
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Year production: 0

gażniki kranik proplem

Post » 24 March 2016, 23:50

Sprawa wygląda tak, mam silnik sc33 a kranik paliwa od sc28 bez pompy. Podciśnienie zatkane. Mimo to motocykl podczas jazdy się dławi, na biegu jałowym normalnie się wkręca. Gaźniki są po synchronizacji są od modelu sc33. Może kranik jest problem i należy przełożyć na ten z sc33 i podłączyć podcieśnienie ?

 
Posts: 30
Joined: 14 March 2015, 03:38
Motocykl: xl600
Year production: 1988

Re: gażniki kranik proplem

Post » 25 March 2016, 13:31

To nie kranik

Paweł.

User avatar
 
Posts: 670
Joined: 01 October 2011, 08:51
Location: Śląsk Bytom
Points: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 4

Re: gażniki kranik proplem

Post » 25 March 2016, 17:48

Dużo ludzi uważa że synchronizacja gaźników to ich regulacja ,
Wyjmij przewód paliwowy i zobacz jak płynie paliwo i jedna niewiadoma rozwiązana ,
Potem zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza , najprościej to jakimś dezodorantem po krućcach i jeśli obroty nie drogną to tu też ok
A na koniec zostaje Ci oddanie komuś dobremu do regulacji składu mieszanki
A jesteś pewien że z zapłonem jest wszystko w porządku inny moduł silnika na przykład


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests