It is currently 18 November 2025, 05:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak pradu!!;/

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 58
Joined: 14 December 2013, 16:01
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 16:59

Aku mam nowy kupiony przy poprzedniej wymianie regulatora Yuasa. Chodzi wam o tourmaxa ze jest polecany?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 20:01

domagalka wrote:Aku mam nowy kupiony przy poprzedniej wymianie regulatora Yuasa. Chodzi wam o tourmaxa ze jest polecany?


Są wrzucane w fabryce i to są bardzo dobre regulatory nie żadna china.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 58
Joined: 14 December 2013, 16:01
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 20:43

Słuchajcie panowie. Włączyłem miernik na zmienne do 200 odpaliłem moto i mierzyłem między żółtymi kablami od altka I jest tak: przy 1100 obr. pokazuje 18v, przy 1500obr 20-22v, przy 2000obr pokazuje 26-28 a sprawdzam ładowanie na biegu jałowym na podpięty reg bez świateł wynosi 14,53v z oświetleniem wynosi14.35v. Co sądzicie o tych pomiarach? Zaznaczę że chwilowo mam założony regulator jakiś chiński który zawsze woziłem w schowku w razie awari gdzieś dalej jak to miało miejsce w wekend. A do moto chce kupić jakiś bardzo dobry sprawdzony model.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 21:36

domagalka wrote:Słuchajcie panowie. Włączyłem miernik na zmienne do 200 odpaliłem moto i mierzyłem między żółtymi kablami od altka I jest tak: przy 1100 obr. pokazuje 18v, przy 1500obr 20-22v, przy 2000obr pokazuje 26-28 a sprawdzam ładowanie na biegu jałowym na podpięty reg bez świateł wynosi 14,53v z oświetleniem wynosi14.35v. Co sądzicie o tych pomiarach? Zaznaczę że chwilowo mam założony regulator jakiś chiński który zawsze woziłem w schowku w razie awari gdzieś dalej jak to miało miejsce w wekend. A do moto chce kupić jakiś bardzo dobry sprawdzony model.


Ładowanie jak na moje oko jest ok.
Zajrzyj w serwisówkę i masz podane wartości altka pewnie koło 70V przy 5000obr. Dla każdego modelu jest troszkę inaczej.
Jeżeli na przemian masz równe jest ok i nie ma przebicia do masy. Jeżeli będziesz miał już na tip top ogarnięte możesz wentylatorek kupić od komputera i zamontować zawsze lepsze chłodzenie będzie.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 58
Joined: 14 December 2013, 16:01
Location: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 2006

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 21:59

Na wszystkich kombinacjach między żółtymi kablami wskazania są identyczne . Boję sie tylko że jak założe ten lepszy reg to jego też trafi. Ale dlaczego padł ten hiński?? Nie grzał się jakoś szczególnie.

User avatar
 
Posts: 149
Joined: 27 May 2014, 11:04
Location: Koło
Points: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Year production: 2000

Re: brak pradu!!;/

Post » 24 May 2016, 23:09

Ja mam regulator electrosport, polecił mi go gościu z gogołowa ktory przewijał mi alternator i juz dobre dwa sezony przelatałem bezproblemowo i tak jak ci wiertło radzi ja bym zainwestował w dobry regulator bo wartosci na altku wydaja sie byc dobre chociaż dla pewnosci mozesz jeszcze sprawdziś z serwisówką bo ja w 929 miałem w granicach 80-85 przy 5 tys ale w różnych modelach moze byc inaczej

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests