Dziwna praca silnika na jałowym aż do 4-5 tys., obrotów.
AdamSsS wrote:Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Możliwe że puszczał przez membranę i dlatego wypaliło tłok.
Nim zdemontujesz głowicę kamerą endoskopową sprawdź czy w ogóle jest sens co kolwiek z tym silnikiem robić.
Dodatkowo serwisówka obowiązkowo otwarda i sprawdź kolejność odkręcania głowicy bowiem nie każdy silnik ma przewidzianą możliwość planowania i nie dostaniesz uszczelek nadwymiarowych.
Aby zdemontować tłok musisz silnik rozpołowić.
Dlatego wpierw sprawdź kamerką czy w ogóle jest co ratować.
AdamSsS wrote:Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Możliwe że puszczał przez membranę i dlatego wypaliło tłok.
Nim zdemontujesz głowicę kamerą endoskopową sprawdź czy w ogóle jest sens co kolwiek z tym silnikiem robić.
Dodatkowo serwisówka obowiązkowo otwarda i sprawdź kolejność odkręcania głowicy bowiem nie każdy silnik ma przewidzianą możliwość planowania i nie dostaniesz uszczelek nadwymiarowych.
Aby zdemontować tłok musisz silnik rozpołowić.
Dlatego wpierw sprawdź kamerką czy w ogóle jest co ratować.
Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests