Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zębatka 15z w bladym..

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 sierpnia 2009, 16:36
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 08 września 2009, 22:11

sam chciałem założyć 16-44 lecz wtedy trzeba zakładać łańcuch 530 - z tego co czytalem powinien wystarczyc bo jak prosilem o sprawdzenie mechanika to oddzwonil ze na DID 525 nie wejdzie

polecil mi 15-42, co jest tylko troszke zrywniejsze od 16-44. ogolnie pozdro dla mechanika bo jestem zadowolony:)

 
Posty: 8
Rejestracja: 27 listopada 2009, 00:22
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 27 listopada 2009, 11:06

a gdzie moge dostac zebatke 15z lub 45z bo na allegro cos nie widze a moja 954 nie chce z 2 na kolo jakas oporna mam zx9r to rwie z 2 jak zloto a przeciez 9 to krowa 142kM i 207kg jesdzilem jeszcze na r1 z 98r i tez idzie z 2 wiec nie rozumie niby jest mocna na 1 mam ok 130 na 2 biegu 190 sprzeglo ok a nie wyrwie wiec pewnie trzeba zmienic przelozenie

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 27 listopada 2009, 14:13

954 z gazu na dwójce powinna iśc na koło na standardowym przełożeniu.
Może klika koników jej uciekło .... :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 27 listopada 2009, 16:40

Dokładnie 954 bez żadnego problemu z samego gazu idzie na 2 na kołó od 6/7k nawet jak jej lekko pomożesz to na 3 biegu przy 8/9k
Nawet 929 z 2 z gazu.Albo moto masz podjechane albo brak doświadczenia ;)

Co do zębatek jakie sobie życzysz ok 50zł 15/16 przód a tył od 90zł 40/42/43/ z tym,że 44/45 ok 150zł więc nie wiem czy warto.
Wystarczy z przodu dać 15 i od gumy się nie uwolnisz nawet na 3 biegu hihi:

 
Posty: 20
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 14:49
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: Honda CBR 900 RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 27 listopada 2009, 22:27

kiedyś miałem 16z, a pewien stary bywalec tego forum założył sobie 15z...pewnego dnia doszło do konfrontacji...2 bieg długa prosta, manetka w dół i co??? myślałem,że mi linka gazu pękła :mrgreen: ale jednak nie... i tydzień później założyłem do siebie 15z od tego momentu nic nie jest takie same hehe

PS.
różnica jest ogromna...oczywiście na plus :)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 27 listopada 2009, 23:05

MotoManiutek pisze:a gdzie moge dostac zebatke 15z lub 45z bo na allegro cos nie widze a moja 954 nie chce z 2 na kolo jakas oporna mam zx9r to rwie z 2 jak zloto a przeciez 9 to krowa 142kM i 207kg jesdzilem jeszcze na r1 z 98r i tez idzie z 2 wiec nie rozumie niby jest mocna na 1 mam ok 130 na 2 biegu 190 sprzeglo ok a nie wyrwie wiec pewnie trzeba zmienic przelozenie

Jezeli kolega ma doswiadczenie i wie jak poderwac motocykl to moze motocykl jest dlawiony albo cos

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 listopada 2009, 00:12

15 robi roznice pewien kolega z tego forum sie przekonal rotfl2: co do 2 ki daj 954 musi isc chyba ze jest z francji i dlawiona

 
Posty: 8
Rejestracja: 27 listopada 2009, 00:22
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: HONDA 954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 listopada 2009, 12:00

zebalka 15z zamowiona lecz i tak na tygodniu oddaje moto do mechanika ktory powiedzial ze sprawdzi pare zeczy mogace miec wplyw na ospalosc mojego moto wyszlo tez w rozmowie ze moge miec nieszczelne wtryski i moze go zalewac poniewaz na nagrzanym silniku jest problem z odpaleniem jak nie zrobie tego odrazu po wlaczeniu zaplonu tylko poczekam az pompa przejdzie czaly cykl podawania paliwa

 
Posty: 1
Rejestracja: 08 marca 2010, 19:31
Lokalizacja: kielce
Motocykl: honda cbr 900
Rok produkcji: 1997

Post » 08 marca 2010, 20:04

ja mam z przodu 15z a tył 46z nie wiem jak inne fajerki sie zbieraja bo to moj pierwszy ale na karzdym biegu jest masakra idzie jak pocisk:-)ale mam zamiar zmienic tył na 60z
jechałem szybko gdysz lubie CENZURA:-)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości