It is currently 18 November 2025, 11:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

2- DRUGI BIEG

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 2
Joined: 29 June 2008, 07:34
Location: Kobyłka
Motocykl: Cbr900rr
Year production: 0

Post » 29 June 2008, 07:42

Skrzynia z sc28 pasuje do sc33 ?

 
Posts: 3
Joined: 28 August 2008, 13:42
Location: warszawa
Motocykl:
Year production: 0

Post » 29 August 2008, 10:01

A ja mam 50 tys nawet ponad i wywskakuje tak ze sie nie da jezdzic i nie wiem co robic ale 1200 OPLN ctroche przesada.....

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 29 August 2008, 11:00

spróbuj za 100 pln naprawić skrzynię :mrgreen: Moze znajdziesz kolegę na forum, co za 120 pln wyciągnie silnik a skrzynię przerzuci za czteropak dębowego mocnego. Kolego to jest drogie hobby biorąc pod uwagę kupowanie starych trupów. Ja sam juz trzeci raz poszedlem szlifem na torze i powinienem zmienic opony z GP racera na Qualifiera albo supercorse czy rennsporta. Niestety kasy tak sobie i się lata na tym co jest. A zresztą na innych oponach też poszedłbym ślizgiem... człowiek umiaru nie ma. Ja sobie chyba rybki zacznę hodować to finansowo korzystniej wychodzi :lol:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 29 August 2008, 11:12

cziken moze i masz racje z tymi rybkami ;]

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 24 April 2010, 08:21

Luki213 wrote:Motobandzior :mrgreen: ma racje bieg trzeba ze tak powiem wpier...., jak bedziesz deliktanie chcial wrzucic to luz Ci wpadnie, takze zdecydowanie wbijaj biegi a jak dalej bedzie wypadal to przykro mi ale remont, zrob test skrzyni moto rozpedz na dwojce porzadnie tak minimum 9tys i wrzuc bez sprzegla ale tak zdrowo wbij jak wypadnie to ma grubo powyzej 50tys i w najblizszym czasie moze czekac Cie remont bo skrzynia siada powoli.


No wlasnie, ja ostatnio tak mialem ze mi złapał luz pomiedzy 3 a 4 biegiem ale zauwazylem ze od jazdy na kole jakiegos stresa malego zlapalem i jak przyszlo do normalnej jazdy to sie zamotałem po tym ze zmiana biegow tzn. za delikatnie je wrzucalem i po delikatnym wrzuceniu na 3, bieg mi zaraz wyskoczyl a to luz miedzybiegowy 3 a 4 lub 4 a 5 biegiem). Dzisiaj zrobie dla pewnosci test o ktorym pisze Luki, przegonie na dwojce do konca i bez sprzegla wrzuce 3ke. Jak ze sprzeglem zmieniam biegi pod czerwonym to nic nie wyskakuje.

W zeszlym sezonie mocno pociągnąłem po skrzyni tzn. przy nauce przebijania na kole z 1 na 2. Jechalem na jedynce i chcialem poderwac moto z gazu na kolo, ale przegiałem bo w momencie gdy odpuscilem gaz zeby zaraz go gwaltownie dodac (cos mi odbilo) i zmienilem bieg na 2 i gaz, skrzynia chrupnęła jak orzech włoski, ale wszystko chodzi. Teraz atakuje tylko z dwojki ze sprzegla bo ponoc przez to skrzynia tak nie dostaje - ale wszystko ma swoje granice np. sprzęgło ;)

 
Posts: 1
Joined: 30 April 2010, 09:25
Location: KRK
Motocykl: CBR 600 F4
Year production: 1999

Post » 30 April 2010, 09:30

Witam, jestem tu nowy :) Ale mam podobny problem do waszego, jak pizgam na 1 po czerwone i wbije dwójke bez sprzegla to przy około 10-11tys obr wyskakuje mi i nie moge jej wbic spowrotem jak jest na wysokich obrotach.

Natomiast jesli wbije dwoje ze sprzeglem to ciagne do czerwonego i wszystko jest OK. Przestraszylem sie troche ze to juz czas na remont bo co do przebiegu nie jestem pewny 33tys/km na moto 11lat.

Jak kupowalem go ponad miesiac temu staralem sie sprawdzic ten drugi bieg i wszystko bylo OK....mam nadzieje ze to przypadek ze za lekko wbiłem biehg :(

Szerokosci pany ! kleju na drogach i gumowch drzew!

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 07 March 2008, 13:31
Location: czuć swąd
Motocykl: SC33
Year production: 1996

Post » 04 May 2010, 21:11

Honda, po co przebijasz na kole sc33 z drugiego biegu idzie z gazu...

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 09 May 2010, 08:58

qban wrote:Honda, po co przebijasz na kole sc33 z drugiego biegu idzie z gazu...

pzdr


Przebijanie biegow w powietrzu odpuscilem juz w zeszlym sezonie, z gazu probowalem rwac kilka razy z dwojki ale z marnym efektem, tak to caly czas ze sprzegla strzelam i idzie.

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 09 May 2010, 11:21

mam do sprzedania silnik z walnieta panewka, skrzynia igła

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 06 June 2010, 08:50

czytałem wcześniej że 1i wchodzą z trzaskiem tak też mi się zdawało bo w mojej dawnej kawie też tak miałem wczoraj robiłem jazdę próbną i 1 trzask dwójka wchodzi i cicho 3 też wchodzi z trzaskiem . co może być z tą dwójką to początek jakiegoś problemu ?

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 12 June 2010, 06:59

qban wrote:Honda, po co przebijasz na kole sc33 z drugiego biegu idzie z gazu...

pzdr


Dobra, ostatnio znów zabrałem się za dwójkę z gazu i poszła, tyle że z pasażerem jako dodatkowe obciążenie. Na dwójce podrywam ją przy około 7500-8000rpm. Wymienie tarcze sprzęgłowe i dalej będe próbował samemu ją poderwać. Ale i tak wolę strzał z klamki ;)

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests