It is currently 18 November 2025, 11:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bicie Koła !!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 24 June 2010, 23:57

Chappy wrote:to musze tarcze jutro dokladnie obejrzec moze i to tarcza i oby
No ja osobiście bym wolał wymieniać łożyska główki niż tarcze ze względów chyba oczywistych!!

User avatar
 
Posts: 117
Joined: 30 August 2009, 16:05
Location: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Year production: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 25 June 2010, 05:48

Sprawdz łozysko w kole kolega miał taki sam problem :P

User avatar
 
Posts: 882
Joined: 04 March 2010, 00:37
Location: Małopolsk
Points: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Year production: 2001

Post » 25 June 2010, 08:58

LOLO wrote:
Chappy wrote:to musze tarcze jutro dokladnie obejrzec moze i to tarcza i oby
No ja osobiście bym wolał wymieniać łożyska główki niż tarcze ze względów chyba oczywistych!!



Chodziło mi o to żeby w miare szybko rozwiązać problem a nie o koszty finansowe bo jeśli mowa o finansach to wiadomo ze łożysko dużo tańsza sprawa.
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posts: 86
Joined: 06 April 2009, 17:09
Location: Wrocław/s
Points: 2
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 25 June 2010, 19:29

chappy a jak takie cos sie dzieje ...zhamuj moto kilka razy ostrzej u mnie cos takiego sie dzialo ale jak hamulce dostaly kilka razy po d... to przechodzilo...u mnei sie okazalo ze jakis syf na klockach...tez juz zagladalem do lozysk i nic...moze wina jakis felernych klockow

User avatar
 
Posts: 882
Joined: 04 March 2010, 00:37
Location: Małopolsk
Points: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Year production: 2001

Post » 25 June 2010, 20:13

no dzis niestety pogoda nie dopisała na sprawdzenie patentu rafg28, ale od jutra ma być ciepło to posprawdzam to moto kolegi :)

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły prosze piszcie
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posts: 4
Joined: 30 July 2010, 18:52
Location: włocławek
Motocykl: cbr 900rr sc33
Year production: 0

Post » 30 July 2010, 18:57

siemka
od wczoraj jestem posadaczem tej maszyny i zauwazylem,ze od 80-100 bije mi kiera jak ja puszcze
ponizej i powyzej jest luz
moze to dlatego,ze latalem w deszcz;p
ale niemoglem wytrzyamac;p
Fireblade!!

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 30 July 2010, 19:06

testowałem podczas zakupu moto i też miał identyczny objaw jak opisujesz , nie znalazłem odpowiedzi dlaczego tak jest i odpuściłem ten moto . zacznij może od wyważenia koła sprawdź oponę czy jest ok czy nie jest bardzo stara albo czy nie ma coś w stylu bulw itp.

 
Posts: 4
Joined: 30 July 2010, 18:52
Location: włocławek
Motocykl: cbr 900rr sc33
Year production: 0

Post » 30 July 2010, 21:53

dodam moze tylko,ze mam kierownice turystyczna (czyli dziury w polce i prosciejsza kiera)
i na koncu niemam ciezarkow!!
moze kupie jakies i zaloze??;>
Fireblade!!

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 30 July 2010, 21:55

tą co testowałem też włąsnie miała turystyczną kierę ale półka była oryginalna pod taką kierownicę a nie nawiercana . możesz spróbować założyć ciężarki ale to chyba nie od tego tak mi się zdaje

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 31 July 2010, 13:15

ciezkarki w brew pozorom maja bardzo duze znaczenie! kiedys zgubilem jeden i noe moglem kiery utrzymac powyzej pewnej predkosci!

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 31 July 2010, 15:04

a to zgadzam się przy jednym to na pewno a ja wykręciłem ostatnio dwa i też poczułem lekką różnicę w jeździe ale raczej wydaje mi się że na bicie koła to nie ma dużego znaczenia raczej wyważenie , krzywa felga coś z oponą od tego zaczyna się taką diagnozę .
wyważenie bez zdejmowania opony to koszt 20-30 zł

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests