It is currently 18 November 2025, 11:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Normalne?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 12 November 2010, 23:15

Pavel kupil sprzet odemnie i tylko przyczyna tego ze dluzej zapalal mogl byc akumulator.bo bylo wszystko zrobione,gazniki,zawory,chyba ze nie wiem co robil ze sprzetem ale wiem jedno ze z geby zrobil dupe :wnerwiony:

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 12 November 2010, 23:33

moja sztuka ma grubo ponad 50 tys km i pali na dotyk bez zadnego gazu i bez znaczenia czy zimna czy ciepla

najlepiej od razu sprawdzic cisnienie na garach wtedy bedzie wiadomo albo zawory albo ...
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 November 2010, 00:35

akumulator byl juz do wymiany

 
Posts: 17
Joined: 11 January 2010, 17:53
Location: wrocek
Motocykl: CBR-ka była, jest Gsxr 1000 L0
Year production: 0

Post » 13 November 2010, 02:10

Obstawiałbym zawory
W CRF miałem to samo tylko ze na zimnym, trzeba było nieźle się nakopac by odpalił, po regulacji trzy kopnięcia i pali :)
Profilaktycznie w CBR też kazałem by sprawdzili, choc nic na to nie wskazywało i... cztery zawory do regulacji.
Sprawdz te zawory koszt nie duży a jak się okaże coś innego to bedziesz mial pewnoś że z zaworami ok

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 13 November 2010, 07:59

na pewno przebieg ponad 50tys nie jest fajerowi straszny chyba ,ze to juz któreś z kolei 50 tyś na blacie ;p. Mi właśnie stuknęło 50 i żadnych kłopotów z paleniem czy czymkolwiek innym. Ja bym sprawdził właśnie zawory bo nawet jeśli nie klepią to być może wymagają regulacji i regulator napięcia.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 November 2010, 10:57

chyba nie czytacie tego co kto pisze tylko piszecie na pale,nie wazne co tylko by piasc :wnerwiony: Pisze ze Pavel kupil sprzet odemnie i zawory (moze zrobilem 1,5 tys poregulacji i on kupil ) gazniki byly robione nowe filtry olej a wy o zaworach akumulator byl awimy i to tylko moglo broic,znalem ten sprzet jak wlasna kieszen.

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests