It is currently 18 November 2025, 11:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Plyn chlodniczy, ew. uszczelka pod glowica

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 14 April 2011, 19:25

Silnik sam sie odpowietrzy, nalać płynu do chłodnicy na full, do zbiorniczka ile jest w normie, i można taż posciskać węże, ale na wiele to się nie zda, kiedy pompa będzie pracowała, i płyn się nagrzeje otworzy termostat i wtedy cały układ samoczynnie się odpowietrzy, z tym że powietrze ustępuje zaczyna brakować płynu i trzeba go dolewać, nie słyszałem o innym sposobie. Tutaj jestem pełen uznania dla ciebie TasmaN, że ruszyłeś z garażu bez sprawdzenia płynów po wyciągnięciu silnika, to takie KAMIKADZE. Nie sądze żeby coś tam w silniku sie stało jeżeli jeździłeś chwile z tymi 122 stopniami , patrz tylko czy nie przybywa oleju w silniku. ;)

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 14 April 2011, 21:05

Ja tam żadnych węży nie ściskam, wole jak mi kobieta wymasuje.
A z płynem to wystarczy nalać do pełna do chłodnicy, do poziomu max w zbiorniczku i odpalanko. Maszyna musi zagrzać się do załączenia wentylatora, czekamy aż schłodzi płyn i się wyłączy, wyłączamy silnik. Czekamy aż ostygnie na tyle żeby nas nie poparzyło , odkręcamy korek od chłodnicy i dolewamy ewentualny ubytek, do zbiorniczka wyr. też oczywista... . W fajerach sc28 i sc33 wymieniałem płyn z 15 razy i nigdy po zagrzaniu nie trzeba było ponownie dolewać. Jest to według mnie najszybszy, najprostszy i najbardziej właściwy sposób.

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 24 August 2010, 11:26
Location: Warszawa
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 15 April 2011, 08:48

No coz mam powiedziec... nie sprawdzilem, wsiadlem, pokrecilem sie w kolko na moto... :/

Wyrownalem teraz plyny, jezdze i obserwuje ew. zmiany.

Dzieki Wam za info :)

 
Posts: 27
Joined: 13 February 2011, 16:34
Location: Wieluń/Po
Motocykl: cbr 929
Year production: 0

Post » 15 April 2011, 11:04

Jeśli nie zmienia się poziom oleju i silnik nie kopci na biało to raczej nic się nie stało.

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 24 August 2010, 11:26
Location: Warszawa
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 18 April 2011, 12:59

Hm... zrobilem przez weekend ok. 400 km.

Plyn jest (w zbiorniczku i chlodnicy) tyle co bylo dolane. Pod korkiem oleju ok.

Mam nadzieje ze wszystko gra... odpukac...

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests