It is currently 18 November 2025, 11:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

HONDA BEZ PRADU!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 29 April 2011, 19:54

mangi wrote:
luis954 wrote:aku ma zwarcie i nie przyjmuje prądu.przerabiałem to. :one:


kolego i to bedzie przyczyna ze moto jedzie nagle gasnie badz sam go zgasze i chcac odpalic kontrolki przygasaja a ta puszeczka pod prawymk boczkiem brzeczy jakby nie laczyla?dodam ze wszystkie styki klem oraz do tej puszeczki po prawej jak i masa i plus na rozruszniku wyczyscilem i to bedzie wina aka czy wlasnie tej puszeczki ze w srodku jakies styki nie lacza?

p.s. ladowanie sprawdzalem bez wl.swiatel 15v z wlaczonymi okolo 14 troche sporo i w sumie to moze byc wina aka co?


hmm wina tego ze moto nie chce odpalić a przy próbie odpalenia brzeczy"puszeczka" tzn.przekażnik może świadczyć o tym że rozrusznik powoli zaniemoże :P
A co do ładowania to fakt. Troche za wysokie :/

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 29 April 2011, 21:53

KKamiloXX wrote:
mangi wrote:
luis954 wrote:aku ma zwarcie i nie przyjmuje prądu.przerabiałem to. :one:


kolego i to bedzie przyczyna ze moto jedzie nagle gasnie badz sam go zgasze i chcac odpalic kontrolki przygasaja a ta puszeczka pod prawymk boczkiem brzeczy jakby nie laczyla?dodam ze wszystkie styki klem oraz do tej puszeczki po prawej jak i masa i plus na rozruszniku wyczyscilem i to bedzie wina aka czy wlasnie tej puszeczki ze w srodku jakies styki nie lacza?

p.s. ladowanie sprawdzalem bez wl.swiatel 15v z wlaczonymi okolo 14 troche sporo i w sumie to moze byc wina aka co?


hmm wina tego ze moto nie chce odpalić a przy próbie odpalenia brzeczy"puszeczka" tzn.przekażnik może świadczyć o tym że rozrusznik powoli zaniemoże :P
A co do ładowania to fakt. Troche za wysokie :/


Kamilo głupoty gadasz straszne....
Przekaźnik brzęczy bo nie dostaje dość napięcia by ruszyć chociaż o pół obrotu (bardziej niż padnięty. Napięcie ładowania musi wynosić od 13,5 do 15,5V przy 5000 obrotów. Było przerabiane, sprawdzasz klemy (czy nie są zaśniedziałe) , w pierwszej kolejności te które idą do akumulatora i minus między blokiem silnika a aku. Sprawdź też na wyłączonym silniku napięcie na akumulatorze. Napięcie akumulatora nie powinno być mniejsze niż 12,3V. W pełni naładowany powinnien mieć 13-13,2 V.

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 30 April 2011, 13:30

Kolegopekal1, sorki moj błąd. Pomyliłem posty. Bo wyżej pisaliśmy o podobnym przypadku i kolega napisał że ma nowy akumulator. Więc wygladało na padniety rozrusznik.

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 30 April 2011, 18:33

panowie u mnie to wyglądało tak akumulator na prostowniku pokazywał że jest naładowany na maksa a po włożeniu do moto tylko stukło w przekazniku i po wszystkim. po wymianie aku wszysto OK.aku do reklamacji i a w zamian dostałem żelówke za małą dopłatom. :)

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests