Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 11:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie odpala

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 00:05
Lokalizacja: italia
Motocykl: honda sc33
Rok produkcji: 1998

Nie odpala

Post » 02 czerwca 2011, 22:43

witam mam problem z odpaleniem sc33 odpaliła z rana normalnie przejechałem się 2 km zatrzymałem , przygazowałem i walneła z komina i zgasła i już nie odpaliła potem ściagnełem ją na warsztat; wymieniłem świece na nowe jest iskra,przeczyściłem gażniki było trochę syfu, wymieniłem zupe na świeżą ,podaje paliwo ale zalewa świece ,aku dobre,czujnik położenia wału dobry,jesli jest iskra i zalewa go mógł paść moduł ???

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 czerwca 2011, 23:42

jak by padł moduł myślę żeby nie było iskry, podobnie czujnik położenia.
Spróbuj psiknąć samostartem w gaźniki i zobacz czy wtedy zagada... :) to będzie oznaczało problem z gaźnikami.

 
Posty: 8
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 00:05
Lokalizacja: italia
Motocykl: honda sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 07:00

psikałem w gażniki tylko prycha z gażników
z komina nic nie strzela nawet nie chce załapać, morze być że iskra jest nie w tym miejscu co trzeba, co by mogło być za to odpowiedzialne , jest jakieś odcięcie które powoduje zmiane w punkcie zapłonu???

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 maja 2011, 02:29
Lokalizacja: Bartoszyc
Motocykl: Hondra CBR 900 RR
Rok produkcji: 1992

Post » 03 czerwca 2011, 08:27

Po 1 podniem moduł, gaźniki odpadają, jedynie kiedy mogłby ci sie przestawić załon to w momecie przesunięcia czopu wału co zdażało sie w WSK-ach a nie w CBR hehe także liczył bym na moduł ew. czyjnik położenia wału skoro jest iskra. Sproboj jeszcze podać paliwo do gardzieli dokładnie obejżeć świece moze maja przebicie czy coś. Jeśli sprawdzisz te sprawy musi chodzić niema opcji innej. Cos miałeś majstrowane ostatnio przy motocyklu??

[ Dodano: Pią Cze 03, 2011 8:31 am ]
ps moduł od sc28 tez pasuje do sc33 w sensie takim ze odpali ale niebedzie chodził potencjometr pzepustnic ale do odpalenia spoko

 
Posty: 8
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 00:05
Lokalizacja: italia
Motocykl: honda sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 08:45

własnie siedze w warsztacie może dzisiaj załatwie moduł to zobacze świece mają dobrą iskre bez przebić walnełem gardzielom i nic tylko prychnoł z gaznika

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 maja 2011, 02:29
Lokalizacja: Bartoszyc
Motocykl: Hondra CBR 900 RR
Rok produkcji: 1992

Post » 03 czerwca 2011, 09:03

To walniete cos przy sterowaniu iskra czyli zostaje moduł lub czujnik sprawdz dobrze wszystkie połaczenia od czujnika wału po prawej stronie wychodzi to z dekielka

[ Dodano: Pią Cze 03, 2011 9:06 am ]
Sprawdz czy iskre masz na wszystkich fajkach

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 03 czerwca 2011, 09:33

Modul od sc28 nie przypasuje , bo sc33 98-99 ma w stacyjce super tajny opornik i nie kiepnie na starszym. Moduly dzialaja zamiennie tylko w rocznikach 92-97

 
Posty: 8
Rejestracja: 08 czerwca 2010, 00:05
Lokalizacja: italia
Motocykl: honda sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 10:11

czujnik sprawdzony połączenia tez 460-580 ohms ma 490ohms na wszystkich fajkach irkra taka sama bez przebić

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 10:26

sprawdziłeś czy odpala na samostarcie ?

 
Posty: 7
Rejestracja: 16 maja 2011, 02:29
Lokalizacja: Bartoszyc
Motocykl: Hondra CBR 900 RR
Rok produkcji: 1992

Post » 03 czerwca 2011, 11:25

No to cos chyba z tym samostartem zwaliłeś hehe musi chodzic wstrzyknij paliwo do gardzieli tylko niezaduzo zobacz jaki bedzie efekt dla pewnosci przeczysc jeszcze raz swiece musi zagadac a moze fajki pomyliłes?? hehe

 
Posty: 13
Rejestracja: 31 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Olesno
Motocykl: cbr sc 28
Rok produkcji: 1992

Post » 03 czerwca 2011, 21:34

na twoim miejscu kolega zalatwil bym sobie kolejny zestaw swiec :D to nie modul postaw motora przy prostowniku podepnij akku nie wazne czy naladowany czy nie. wykrec swiece i albo je wypal albo tak jak wspomnielem wczesniej zalatw nowe. ewentualnie mozesz zmienic troche odstep miedzy elektodami na mniejszy w starych swiecach byleby tylko zapalil a pozniej odstep popraw. kiedy swiece beda wykrecone pokrec tez troche rozrusznikiem bo jesli sie zalal to zalapie troche"luftu" tylko zadbaj aby wykrecajac swiece nie nawalic w kanaly brudu i zanim zaczniesz krecic wyczysc syf ktory tam juz byl wczesniej.niepokielbac kabli do cylindrow. daje 95% ze po tym zabiegu moto zapali jak szalone. samostartami sie nie baw bo i one Ci w tym przypadku nie pomoga ;)
ps. to ze jest iskra na swiecy wcale nie musi oznaczac tego ze podpali mieszanke :D nawet jesli na oko wyglad lepiej niz powinna

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 czerwca 2011, 22:51

amper, Twoje metody rodem z mz`ki pominęły fakt że on już świece wymienił na samym początku. Samostart da mu potwierdzenie że dochodzi do zapłonu mieszanki i problem jest po stronie gaźników, lub potwierdzi problem z iskrą, np. przewodami WN

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość