It is currently 18 November 2025, 11:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziura w obrotach 5-6 tys po serwisie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 15 June 2011, 00:32

pilot screws odpowiadają za bieg jałowy z tego co pamiętam, czyli zakres niskich obrotów (do 4-5 tys)

 
Posts: 7
Joined: 16 May 2011, 02:29
Location: Bartoszyc
Motocykl: Hondra CBR 900 RR
Year production: 1992

Post » 15 June 2011, 12:17

Ok powiem ci troche inaczej najlepiej chyba sprawdzic swiece przejechac sie i sprawdzic jaki maja kolor dlamnie to jest wymiernik tego czy spalanie jest ok. Jesli chodzi o pilot screw reguluja mieszanke paliwowo powietrzna tak jak i iglica mp. ale iglica bym raczej nieregulował za duze roznice jedyna słuszna regulacja to tą sroba pilot screw. powiem ci tak srednio powinno ci to smigac na 1,5 obrotu tak jest przewazne ew.1,2 strzelam ze masz cos z gaznikami sprawdz jak sie unosza przepustnice podcisnieniowe to moze byc problem napisz co i jak pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 15 June 2011, 17:23

Nie, nie mam żadnej usterki czy problemu z gaźnikami. Są wyczyszczone, membrany sprawdzone, iglice na 3 rowku od góry, wszystko gra i hula, nie dławi się. Tylko po założeniu przelotu moto zrobił się troszkę mniej zrywny po szybkim dodaniu gazu (może to tylko wrażenie). Zastanawia mnie tylko to niskie spalanie, czy to możliwe żeby aż tak mało palił przy tych modyfikacjach?

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests