Dzisiaj jest 15 czerwca 2025, 22:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

moto nie chce pędzic pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 października 2011, 11:28
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

moto nie chce pędzic pomocy

Post » 10 marca 2012, 19:23

witam panowie kłopot mam duzy, moto odebrałem po regulacjach i synchronizacji.
1. jadąc na 5,6 biegu przy niskich obrotach odkręcając manetke gwałtownie do oporu moto dławi sie
2. jadac dzisiaj na 6 biegu przy 150km/h odkręciłem gaz do oporu ,przyspieszyłem do 160 i tak sie zachowywał jakby ciągnał za sobą furmanke z węglem, delikatnie sie dławił,w pewnym momencie tak na pół sek. zerwał sie i znów nie chciał dalej ciagnać.

gdyby ktoś zapytał czy było paliwo odpowiadam tak było
pomocy

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 marca 2012, 19:37

po co piszesz tutaj "o co kaman" ? Zadzwoń do mechanika i opowiedz mu swoją historię i oddaj do poprawki...
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 października 2011, 11:28
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 marca 2012, 20:29

pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 10 marca 2012, 21:18

kolego jezeli moglbym ci cos doradzic to jesli nie masz zadaleko to zapakoj ten motocykl i zawiez do "kolezki" a moto bedzie pedzic jak nigdy dotad

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 10 marca 2012, 22:37

jak dla mnie zepsuł się transgeniczny kaksonomutator który połączony jest z wziernikiem benzynowym który magnesuje jony ujemne paliwa i współpracuję z piezotransformatorem energii spalanej i... tak naprawdę oddałeś do lichego mechanika który nie umie wyregulować i sam się gubi w tym co robi to masz jak masz...

Awatar użytkownika
 
Posty: 75
Rejestracja: 18 grudnia 2010, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 10 marca 2012, 23:43

To żeś maxx doj..ał hahah z tym że cziken się nie zna hahah. Jak bys zwrócił uwage to pod czikena postem pisze takie coś jak... ''w sprawie serwisu..." Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da. Jak naprawisz sprzęt koleżko to napisz co tam się stało. Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 października 2011, 11:28
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 11 marca 2012, 08:53

koledzy ja tu nie chce nikogo obrażać poprostu szukam pomocy więc jeśli kogoś uraziły moje słowa to przepraszam , nie prosze nikogo o naprawe mi moto tylko zasugerowanie co może być nie tak. dziekuje z góry

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 marca 2012, 13:08

Siwy00 pisze: Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da

:) fajnie chyba jednak dało:)
A co do Twojego problemu maxx1488 , może być cała długa lista przyczyn i każdy powie że to coś innego, ale domniemam że Twój "mechanik" ogólnie dobrze złorzył wszystko i poustawiał, więc sprawdź wontek podłączenia i sprawności działania czujnika położenia przepustnic (miałem taki przypadek i Twój opis usterki jest zgodny z moim przypadkiem) , acha i jeszcze powiedz czy przed działaniami "mechanika" moto nie miało takich problemów?

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 października 2011, 11:28
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 11 marca 2012, 16:01

przed zaprowadzeniem do mechanika wszystko było ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 marca 2012, 16:18

Więc spoko pseudo mechanik :/ załamka :/ w takim razie soś musiał spier..lić. Poszukaj lepiej pewnego i znającegio sie na rzeczy doctora. np dr cziken929 :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 11 marca 2012, 17:50

maxx1488 pisze:pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie


Oj kolego :diabel: z Czikenem poleciałeś :diabel: a akurat to jest jedna z pierwszych osób, które najszybciej na tym forum by ci pomogła :027: Hmmm by pomogła, bo nie wiem czy jeszcze pomoże :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 00:16
Lokalizacja: Piaseczno
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2012, 18:11

Stawiam na filtr powietrza. Prawdopodobnie twój "mechanik" przedmuchał brudny, papierowy filtr, zapychając go jeszcze bardziej. Wymień filtr na nowy papierowy. Możesz również zainwestować w K&N bądź Pipercross ale wtedy potrzebna będzie regulacja/wymiana dysz (na forum jest o tym temat).

Z czikenem929 to pojechałeś ostro ale myśle, że on tak łatwo się nie obraża ;) .


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości