It is currently 18 November 2025, 09:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

moto nie chce pędzic pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 7
Joined: 01 October 2011, 11:28
Location: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Year production: 1999

moto nie chce pędzic pomocy

Post » 10 March 2012, 19:23

witam panowie kłopot mam duzy, moto odebrałem po regulacjach i synchronizacji.
1. jadąc na 5,6 biegu przy niskich obrotach odkręcając manetke gwałtownie do oporu moto dławi sie
2. jadac dzisiaj na 6 biegu przy 150km/h odkręciłem gaz do oporu ,przyspieszyłem do 160 i tak sie zachowywał jakby ciągnał za sobą furmanke z węglem, delikatnie sie dławił,w pewnym momencie tak na pół sek. zerwał sie i znów nie chciał dalej ciagnać.

gdyby ktoś zapytał czy było paliwo odpowiadam tak było
pomocy

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 10 March 2012, 19:37

po co piszesz tutaj "o co kaman" ? Zadzwoń do mechanika i opowiedz mu swoją historię i oddaj do poprawki...
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 7
Joined: 01 October 2011, 11:28
Location: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 10 March 2012, 20:29

pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 26 March 2010, 23:16
Location: kalisz
Points: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Year production: 2008

Post » 10 March 2012, 21:18

kolego jezeli moglbym ci cos doradzic to jesli nie masz zadaleko to zapakoj ten motocykl i zawiez do "kolezki" a moto bedzie pedzic jak nigdy dotad

 
Posts: 155
Joined: 23 October 2011, 13:49
Location: Lbt
Points: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Year production: 2006

Post » 10 March 2012, 22:37

jak dla mnie zepsuł się transgeniczny kaksonomutator który połączony jest z wziernikiem benzynowym który magnesuje jony ujemne paliwa i współpracuję z piezotransformatorem energii spalanej i... tak naprawdę oddałeś do lichego mechanika który nie umie wyregulować i sam się gubi w tym co robi to masz jak masz...

 
Posts: 75
Joined: 18 December 2010, 19:37
Location: Zawiercie
Motocykl: Honda CBR 954
Year production: 2003

Post » 10 March 2012, 23:43

To żeś maxx doj..ał hahah z tym że cziken się nie zna hahah. Jak bys zwrócił uwage to pod czikena postem pisze takie coś jak... ''w sprawie serwisu..." Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da. Jak naprawisz sprzęt koleżko to napisz co tam się stało. Pozdro

 
Posts: 7
Joined: 01 October 2011, 11:28
Location: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 11 March 2012, 08:53

koledzy ja tu nie chce nikogo obrażać poprostu szukam pomocy więc jeśli kogoś uraziły moje słowa to przepraszam , nie prosze nikogo o naprawe mi moto tylko zasugerowanie co może być nie tak. dziekuje z góry

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 11 March 2012, 13:08

Siwy00 wrote: Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da

:) fajnie chyba jednak dało:)
A co do Twojego problemu maxx1488 , może być cała długa lista przyczyn i każdy powie że to coś innego, ale domniemam że Twój "mechanik" ogólnie dobrze złorzył wszystko i poustawiał, więc sprawdź wontek podłączenia i sprawności działania czujnika położenia przepustnic (miałem taki przypadek i Twój opis usterki jest zgodny z moim przypadkiem) , acha i jeszcze powiedz czy przed działaniami "mechanika" moto nie miało takich problemów?

 
Posts: 7
Joined: 01 October 2011, 11:28
Location: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 11 March 2012, 16:01

przed zaprowadzeniem do mechanika wszystko było ok

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 11 March 2012, 16:18

Więc spoko pseudo mechanik :/ załamka :/ w takim razie soś musiał spier..lić. Poszukaj lepiej pewnego i znającegio sie na rzeczy doctora. np dr cziken929 :D

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 11 March 2012, 17:50

maxx1488 wrote:pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie


Oj kolego :diabel: z Czikenem poleciałeś :diabel: a akurat to jest jedna z pierwszych osób, które najszybciej na tym forum by ci pomogła :027: Hmmm by pomogła, bo nie wiem czy jeszcze pomoże :one:

User avatar
 
Posts: 127
Joined: 18 April 2011, 00:16
Location: Piaseczno
Points: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Year production: 0

Post » 11 March 2012, 18:11

Stawiam na filtr powietrza. Prawdopodobnie twój "mechanik" przedmuchał brudny, papierowy filtr, zapychając go jeszcze bardziej. Wymień filtr na nowy papierowy. Możesz również zainwestować w K&N bądź Pipercross ale wtedy potrzebna będzie regulacja/wymiana dysz (na forum jest o tym temat).

Z czikenem929 to pojechałeś ostro ale myśle, że on tak łatwo się nie obraża ;) .


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests