It is currently 18 November 2025, 09:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC 33 problem ( filtr powietrza, moc, dławienie )

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

SC 33 problem ( filtr powietrza, moc, dławienie )

Post » 24 July 2012, 19:50

Witam

mam problem z moja niunią. Otóż gdy jadę dosyć ostro i zamknę a następnie otworzę gaz mój sprzęcior na jakies 1-2sec sie przydławi i dopiero za chwile idzie. Co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że podczas jazdy tak gdzieś od 50 km/h na luzie chciałbym dodać gaz do odciny to silnik sie wkręci, ale tak jakoś dziwnie pierdzi. Coś jak by za dużo powietrza dostawał i to go dławi. Aha zapomniałem dodać jeszcze, że mam sportowy filtr powietrza pipercross i w airboxie miałem jakas dziwna przegrodę, która ustawiała tak wlot powietrza, żę nie korzystal z całego filtra tylko z kawałka, tak jak przy standardowym filltrze. Po usunięciu tej przegrody i złożeniu spowrotem sportowego filtra sprzecior nie chciał się wkręcić nawet do 7 tys obrotów. wyciągnąlem filtr powietrza ( pipercross) i założyłen standardowy. Problem znikł, ale pojawił sie kolejny. Otóż za nic w świecie nie mogę postawić fajerka z drugiego biegu na koło, a przedtem bez najmniejszego problemu. wydaje mi się, że jakoś dzwinie osłabł :( Próbowałem kilkadziesiąt razy i kicha.
Nie wiem co robić.

Bracia pomóżcie:(
Pozdro

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 24 July 2012, 21:16

przegroda była potrzebna, nie wkrecał ci się bo sportowy filtr (bez przegrody) puszczał tyle powietrza że podciśnienie wystarczało do dostarczenia dość benzynki. zmiany w dolocie bez regulacji zawsze osłabią silnik.

[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 9:18 pm ]
chcesz sprzedać ten filtrr?

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 24 July 2012, 21:28

Nie ;) Chce tak zrobić, żeby został sportowy i było git ;)
Pytanie proste co musze wyregulować ?:P

 
Posts: 76
Joined: 27 November 2011, 17:12
Location: Radom
Motocykl: bylo 2x SC33 jest 1000RR
Year production: 2006

Post » 24 July 2012, 21:58

moze najwyzsza pora na regulacje gaznikow....

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 24 July 2012, 22:30

po wycięciu tej przegrody możesz mieć problemy z prawidłowym przepłwem powietrza wewnątrz airboxa. Mogl bym Ci powiedziec ze sklad mieszanki, ale śrubka regulujesz głównie wolne obroty ... hmm.. sportowe filtry zawsze z dynojetami i przelotowym wydechem... wtedy ma to sens... mieszankę reguluj pod sondą (np. u gazownika). sprzedajacy filtr powinnien Ci dobrać dysze... po Twoich modyfikacjach dobieranie dysz jest bardziej na oko... wyyyyjątkowo droga zabawa ...

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 24 July 2012, 23:41

Ja kupiłem fajera na tych modyfikacjach. Jeździłem nim ponad 1,5 roku na tym i było git. Co jakiś czas czyściłem filtr i było dobrze. Dopiero od niedawna zaczęły sie takie cuda dziać...

Mam taką prośbe: czy mógłby mi ktoś na fotkach pokazać która śrubka służy u mnie od regulacji składu mieszanki ?

 
Posts: 27
Joined: 12 July 2012, 11:14
Location: okolice S
Motocykl:

Post » 25 July 2012, 00:06

jak zajrzysz pod gażniki to zobaczysz że każdy ma tam na środku gaźnik ma mosięrzno śrubkie nie pomyl z tą od spuszczania paliwa z gaź.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 25 July 2012, 09:11

i tak to nic nie da one odpowiadaja za wolne obroty

[ Dodano: Sro Lip 25, 2012 9:15 am ]
moze faktycznie pora na czyszczenia gaznikow regulacje i sprawdzenie zaworow,pipercros ma wieksza przepustowosc pow..tym samym przeodstaje sie wiecej syfu zaciagnietego z powietrza moze gazniki juz brudne,jezeli na tym wczesniej chodzil


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests