Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana napędu. Opony

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 20 czerwca 2013, 19:39

Dlatego też napisałem że to tylko moja prywatną opinia Tam u kumpla gumy są nowe z tego roku Jak brał sprzęt to mało co było widać oznaki zużycia Grzeja się bardzo szybko Poza tym jeśli o mnie chodzi to nie latam po torze a uslizgiwanie się przy jeżdżę ulicznej zalatuje mi niedoborem rozsądku Już nie jednego takiego kozaka zdrapywano z ulicy bo się za bardzo "uślizgnął" Po prostu tam gdzie można Ok Wtedy jest nieco ostrzej ale napewno nie cały czas Czasem trzeba wiedzieć kiedy należy przymknąć gaz ale jak już wcześniej było napisane to tylko moje prywatne poglądy Nie miałem na myśli aby wejść komuś w drogę Myślę że powinieneś zrozumieć Bez urazy
A tak na marginesie Ta fotka była zrobiona po ulicznych czy torowych przelotach?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 20 czerwca 2013, 19:56

hehe chyba też nie do konca zrozumiałeś mnie, dla mnie to trochę dziwne że w 1000rr jeździsz na oponie sportowo turystycznej i jeszcze mówisz ze inne opony sie nie nadają do jazdy i nie narzekasz że się ślizga np podczas ostrego przyspieszania, nagłego strzału z gazu czy też próbie stawiania na gume, bo chyba nie myślisz że jestem bóg wie jakim kozakiem żeby w zakrętach jeżdzić w kontrolowanych uślizgach no sory pedrosa to ja nie jestem i nie kozaczę, i już nie potrzebny był ten twój tekst że takich kozaków jak ja to zeskrobują z asfaltu, mi się czesto gumy uślizgują na 1 biegu podczas ostrych wyjazdów ze skrzyżowań nagłych strzałów z gazu na gume itd i koło mieli zamiast jechać, a myślę że przy pilot roadzie było by to pewnie notoryczne. a zjeździłem już sporo modeli opon różnych firm i nigdy nie miałem większych problemów z prowadzeniem motocykla dlatego napisałem że to nie możliwe żeby były tak straszne odczucia o jakich piszesz.

opona była po torowaniu ale w białej podlaskiej to nie jest profesjonalny tor a po prostu lotnisko i tam nawierzchnia jest bardzo podobna do zwykłego asfaltu, ale tu jakby nie ma znaczenia bo na ulicy na tej oponie też jeździłem jeszcze z około 2 tyś km i też nie miałem większych zastrzeżeń a na drodze publicznej tez ją zamykałem, i nic złego sie nie działo.

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 czerwca 2013, 02:30

Hmmm Chyba faktycznie nie zrozumieliśmy się obydwaj do końca plus jeszcze jeden fakt być może byl to nieco przesadzony komenkomentarz z mojej strony Powiedzmy że po prostu nie przekonały mnie te Bridgestony Wolę Micheliny które mam Jak się skończą to kolejny zestaw będą 2CT Kolejna rzecz to nie chwaliłem się pisząc że moje gumy dopięte itp. Umówmy się że po prostu pisałem Ją również mógłbym napisać że i Ty się chwalisz bo nawet zalaczyles fotke z tym że po co mi takie rzeczy pisac... Sądzę że to forum jest głównie po to aby pomagać sobie nawzajem i wymieniać doświadczeniami zamiast najezdzac na siebie Przyznaje Być może użyłem nieco niewłaściwych sformułowań jeśli tak to przepraszam że kolegę może i nieco uraziłem Napewno nie to miałem na celu Po prostu Mój sprzęt nie różni się wiele od fajery kumpla jako że niewiele było zmian w modelach '04-'05 a '06-'07 dlatego też podejrzenie padło właśnie na ogumienie Charakterystyke zawieszenia mamy ustawioną podobnie Zobaczymy co będzie jak on zjezdzi swój zestaw i za jakiś czas zaopatrzy się w jakiś inny U mnie póki co raz zdarzył się uslizg przy wychodzeniu z ronda i wjezdzaniu na autostradę 3ka w dość ostrym pochyleniu coś tam lekko zarzucilo tyłem podczas odkrecania ale tego już podejrzewam można było oczekiwać Być może też że zbyt daleko się posunąłem pisząc aluzje o zdrapywaniu z szosy Nikomu ani Tobie ani innym tego nie życzę Być może to dlatego że sam nie miewał chęci gumowania lub agresywnego startu spod świateł Dla mnie przyspieszenie i jazda po winklach wystarczy i lubię czuć się pewnie robiac to Przestaje się czuć pewnie jak moto zaczyna tańczyć A co do toru to nigdy mi się nie zdarzyło, aczkolwiek chciałbym kiedys z chęcią spróbować jak i ten chleb smakuje choćby po to żeby poprawić conieco technikę jazdy Tego nigdy zbyt wiele...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 czerwca 2013, 08:05

piszesz michelin 2ct ale jaki model ? bo 2ct to teraz wszystkie są roady, powery, itp

a co do michelinów niestety też mają nadal wpadki właśnie z michelin pilot road 3 gdzie bieżnik się rozwarstwił sam sobie zobacz takie coś też daje do myślenia i może odstraszyć potencjalnych nabywców.

http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-gene ... ere-8.html

http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-gene ... ere-9.html

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 czerwca 2013, 09:03

Jeśli chodzi o pilot road 3 to podobno bez rewelki Jeden kolo kupił tu sc59 i miał w niej właśnie takie gumy Wprawdzie miały być dobre na mokrą szosę ale on mówil że nie ufa im za grosz po winklach Teraz moto śmiga na Dunlopach Sportsmart i mówił że o 2 nieba lepiej jeśli chodzi o jazdę w zakrętach Jeśli zaś o mnie chodzi to ubierał bym się w 2 CT Pilot Power dual compound, te z podwójną mieszanka Póki co nawet na innych forach nie spotkałem się z nadmiernymi narzekaniami pod ich adresem A co Ty na ich temat sądzisz Maciek? Miałeś okazję już je przebadac?

[ Dodano: Pią Cze 21, 2013 9:07 am ]
Obrazek

[ Dodano: Pią Cze 21, 2013 9:09 am ]
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 czerwca 2013, 09:48

ja osobiście na pilot powerach nie jeździłem, ale baardzo dużo osób je sobie bardzo chwali.

ja zjeździłem kiedyś w F3 tutaj opony sportowo turystyczne poza m3
michelin macadam - masakra
continental contiforce - jakieś dziwne miękkie one bardziej do supermoto
2x dunlop roadsmart 2ct - super były
na przodzie
maxxis supermax
metzeler z6
metzeler m3

wszystkie były spoko

a w 929

tylne to
dunlop d208 rozmiar za mały był bo 180 ale dla mnie były mega kiepskie
pirelli supercorsa pro - super
continental contisport - spoko
brigdestone battlax bt016 - spoko
obecnie metzeler m5 też fajna.

a na przodzie mam już 3 pirelkę założoną
diablo corsa - ok
supercorsa pro - ok
i obecnie diablo corsa 3 - ok

pewnie coś pominąłem ale z tych co teraz pamiętam takie opony w swoim życiu zjeździłem i jak mówie z większości byłem bardzo zadowolony, jakimś mega zapie.. kiem nie jestem ale najwolniejszy też na pewno nie :) kolana poprzycierałem i opony tylne też przeważnie się domyka.

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 czerwca 2013, 12:14

Tak więc myślę że Pilot Powery 2CT powinny być rozsądnym wyborem Zobaczymy w kolejnym sezonie już pewnie bo ten powinny przehulać te które mam Póki co pozdrawiam Narka ;-)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości