Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

900 rr nie odpala

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 20 października 2011, 11:11

a wymieniles swiece nanowe ?sprawdz czy kazda ma iskre tam gdzie powinna miec

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 20 października 2011, 21:52

w sumie kiedyś kupiłem jakieś kiepskie ngk z alledrogo i miałem podobnie ....
Na kiepskich świecach może Ci go zalewać przy zimnie, jeżeli po rozgrzaniu pracuje normalnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2011, 23:28

Właśnie nie wiem jak wyglada oryginalny filtr od fajera ale moj jakis taki mały prostokatny jest i troche lata w airboxie

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 października 2011, 09:50

Jeżeli jest guma do okoła tego filtra to może być K&N rozbierz i zobacz musi na nim pisać bo może jest tak zajebany żę ciągnie Ci paliwo zamiast powietrza i masz taki efekt a może i się myle ale warto sprawdzić
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Gorzów
Motocykl:

Post » 04 grudnia 2013, 20:04

Witam. niedawno kupiłem fajerka, wszystko było w porządku palił za pierwszym, jeździł. wczoraj odpalam a on zaczyna wywalać paliwo przewodem przelewowym. dzisiaj rano idę próbuję odpalić a tam nic. rozrusznik kreci aż aku padł. sprawdziłem przewody paliwowe i pompę wszystko ok. filtr powietrza wyczyszczony. Co może być przyczyną ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 04 grudnia 2013, 20:50

jeżeli na słoneczku ci odpala a w chłodniejszej temp. nie to sprawdz dokładnie ssanie :D

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Gorzów
Motocykl:

Post » 04 grudnia 2013, 21:00

czy na słońcu odpala to nie wiem bo tydzień temu go kupiłem więc ciągle jest dość chłodno. więc nie wiem czy to ma coś wspólnego z temperaturą. na ssaniu tez nie odpala. moze to ma coś wspólnego ze świecami bo paliwo dochodzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 144
Rejestracja: 13 listopada 2013, 19:43
Lokalizacja: mazowieckie
Motocykl:

Post » 04 grudnia 2013, 21:37

to może jak masz możliwość to go do ciepłego pomieszczenia i trochę nawet farelkiem podnieś mu tęp. trzeba spróbować nawet tak prymitywnych metod :)

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 grudnia 2013, 19:51
Lokalizacja: Gorzów
Motocykl:

Post » 04 grudnia 2013, 22:28

spróbuje a jak to nic nie da to trzeba bedzie ostawić do mechanika :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 05 grudnia 2013, 10:17

mialem tak jakis czas temu - odpalił dopiero z popychu (musisz siedziec na siodelku bo inaczej blokuje koło ;) ) po rozgrzaniu pracował normalnie, a po kilku dniach znow problem.

wykrecilem swieczki, szczota przeczyscilem, odrobinke zmniejszylem przerwe i teraz czy zimny czy cieply smiga dobrze.

Sprawdz tez filtr powietrza - ja jak wlaczylem Pipercrossa bez dynojetow to ciezko palił i chodzil; dobrze tylko na wolnych obrotach, bo za duzo powietrza dostawal - jesli piszesz, ze filtr jest luzny to moze to jest przyczyna - warto zerknac,

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 05 grudnia 2013, 13:10

Swiece jak najbardziej do porzadnego czyszczenia, albo najlepiej wymiana na nowe. Ale twoj problem to brudne gazniki a co za tym idzie blokowanie zaworka iglicowego lub kilku zaworkow, dlatego go przelewa i wywala paliwo. Wymien swiece, wyczysc gazniki i nie ruszaj sprzeta do wiosny, sc33 po pol rocznym postoju odpali od drugiego obrotu, wiec jego przepalanie jak sam juz widzisz tylko szkodzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 20 grudnia 2013, 12:36

w moim fajerze ejst silnik z sc 28 czyli mam pompe rok temu po calej zimie odpalil po paru obrotach, ost odpalalem po 3 miesiecznej przerwie i nic, strzelil z wydechu i aku dead, ze wzgledu ze mialem raz an rok problem z pompa i po wyczyszczeniu papierkiem stykow moto hulalo dalej, teraz zdecydowalem sie na wymiane zestawu naprawczego w pompie, po wlozeniu zestawu a allegro moto odpalilo po 2 obrotach walem i problem znikl, u brata bylo to samo.
ps. tez mam najtansze swiece NGK wymienialem je 3 lata temu, eweidentnie pompa za slabo bila paliwo

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości