Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pulsowanie klamki przy hamowaniu - krzywe tarcze???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 15:21

Dobra spoko:D
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 15:27

dzięki za odpowiedzi,
zacznę od sprawdzenia tarcz- tzn. zobaczę, która mi bije,
mam juz kupiony kpl. tarcz - czekam na dostawę,

jeśli chodzi o opone to jest to nowy laczek, Metzeler M3 założony jeszcze przez poprzedniego właściciela,

ogólnie jest tak, że podczas hamowania pulsuje mi klamka (bardzo mocno), do tego stopnia, że jak się rozpędziłem do około 120 km/h i nacisnąłem klamkę to myślałem, ze się zabiję, :evil:

"na oko" kręcąc kołem nie widać żadnej krzywizny tarczy - ale w weekend sprawdzę dokładniej czy naprawdę są one proste - jeszcze nie wiem jak ale sprawdzę.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 18:27

Ile za stare chcesz??Pisz na adamfey@wp.pl.
You can't fuck with

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 21:20

to już wiem od kogo nie kupować na allegro :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2008, 16:30

Tarcze odebrałem z prostowania, po założeniu koła nic się nie zmieniło - bije dalej i klamka pulsuje jak przed prostowaniem.
Koleś co prostował podchodzi do tego po raz drugi - zobaczymy z jakim rezultatem.
Coś mi się wydaje, że prostowanie to można sobie …

aha, kolega ma w VFR też krzywe tarcze, ale ma również pływające zaciski i tego nie czuje,
czyli do CBR 900 to muszą być proste jak ... nie wiem co :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2008, 18:07

rommi, tak jak mowilem nie wyprostuje, tarcze nalezy prostowac na kole!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 05 sierpnia 2008, 19:24

witam moje nie byly prostowane na kole,byly sciagniete z kola i nic nie byija po prostowaniu, nic sie nie dzieje :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2008, 23:57

ale on cały czas próbuje wyprostować na kole :wink:
sorry pisząc odebrałem tarcze miałem na myśłi odebrałem koło z tarczami :D trochę nie precyzyjnie się wyraziłem
jutro mają być gotowe - zobaczymy :?:

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 lutego 2008, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2008, 14:21

panowie/ u mnie też klama pulsuje, ale już jakiś czas tak latam. NIe jest to tak ostre jak u kolegi, bo z każdej prędkości ham€je bez strachu. Tyle, że u mnie jak puszczę kiere to widać, że kiera troche chodzi mimo amora skrętu. Coś z tym robić czy olaqć?
fire in da hole!

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2008, 07:45

pezik pisze:Coś z tym robić czy olaqć?

W najmniej oczekiwanym momencie kiera zadrży.A wtedy może być nieciekawie.Też to olewałem i dobrze że winkiel w który poszłem nie kończył sie lasem,ani barierką.Lepiej to doprowadzić do porządku.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2008, 14:47

Jeszcze jedno pytanie, czy tarcze od VTR pasuja do CBR?
Gdzieś się spotkałem z taką opinią, podobno także od XX'a.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 08 sierpnia 2008, 08:52

Pasują od XX ale dopiero po dorobieniu specjalnych podkładek pod zaciski.Patent taki zrobilem i u kumpla heble sa ze 2 razy lepsze.
You can't fuck with

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości