Strona 1 z 1

SC 33 problem ( filtr powietrza, moc, dławienie )

Post: 24 lipca 2012, 19:50
autor: talaś
Witam

mam problem z moja niunią. Otóż gdy jadę dosyć ostro i zamknę a następnie otworzę gaz mój sprzęcior na jakies 1-2sec sie przydławi i dopiero za chwile idzie. Co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że podczas jazdy tak gdzieś od 50 km/h na luzie chciałbym dodać gaz do odciny to silnik sie wkręci, ale tak jakoś dziwnie pierdzi. Coś jak by za dużo powietrza dostawał i to go dławi. Aha zapomniałem dodać jeszcze, że mam sportowy filtr powietrza pipercross i w airboxie miałem jakas dziwna przegrodę, która ustawiała tak wlot powietrza, żę nie korzystal z całego filtra tylko z kawałka, tak jak przy standardowym filltrze. Po usunięciu tej przegrody i złożeniu spowrotem sportowego filtra sprzecior nie chciał się wkręcić nawet do 7 tys obrotów. wyciągnąlem filtr powietrza ( pipercross) i założyłen standardowy. Problem znikł, ale pojawił sie kolejny. Otóż za nic w świecie nie mogę postawić fajerka z drugiego biegu na koło, a przedtem bez najmniejszego problemu. wydaje mi się, że jakoś dzwinie osłabł :( Próbowałem kilkadziesiąt razy i kicha.
Nie wiem co robić.

Bracia pomóżcie:(
Pozdro

Post: 24 lipca 2012, 21:16
autor: pekal1
przegroda była potrzebna, nie wkrecał ci się bo sportowy filtr (bez przegrody) puszczał tyle powietrza że podciśnienie wystarczało do dostarczenia dość benzynki. zmiany w dolocie bez regulacji zawsze osłabią silnik.

[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 9:18 pm ]
chcesz sprzedać ten filtrr?

Post: 24 lipca 2012, 21:28
autor: talaś
Nie ;) Chce tak zrobić, żeby został sportowy i było git ;)
Pytanie proste co musze wyregulować ?:P

Post: 24 lipca 2012, 21:58
autor: lukaszradom
moze najwyzsza pora na regulacje gaznikow....

Post: 24 lipca 2012, 22:30
autor: pekal1
po wycięciu tej przegrody możesz mieć problemy z prawidłowym przepłwem powietrza wewnątrz airboxa. Mogl bym Ci powiedziec ze sklad mieszanki, ale śrubka regulujesz głównie wolne obroty ... hmm.. sportowe filtry zawsze z dynojetami i przelotowym wydechem... wtedy ma to sens... mieszankę reguluj pod sondą (np. u gazownika). sprzedajacy filtr powinnien Ci dobrać dysze... po Twoich modyfikacjach dobieranie dysz jest bardziej na oko... wyyyyjątkowo droga zabawa ...

Post: 24 lipca 2012, 23:41
autor: talaś
Ja kupiłem fajera na tych modyfikacjach. Jeździłem nim ponad 1,5 roku na tym i było git. Co jakiś czas czyściłem filtr i było dobrze. Dopiero od niedawna zaczęły sie takie cuda dziać...

Mam taką prośbe: czy mógłby mi ktoś na fotkach pokazać która śrubka służy u mnie od regulacji składu mieszanki ?

Post: 25 lipca 2012, 00:06
autor: adicb500
jak zajrzysz pod gażniki to zobaczysz że każdy ma tam na środku gaźnik ma mosięrzno śrubkie nie pomyl z tą od spuszczania paliwa z gaź.

Post: 25 lipca 2012, 09:11
autor: crazyduck
i tak to nic nie da one odpowiadaja za wolne obroty

[ Dodano: Sro Lip 25, 2012 9:15 am ]
moze faktycznie pora na czyszczenia gaznikow regulacje i sprawdzenie zaworow,pipercros ma wieksza przepustowosc pow..tym samym przeodstaje sie wiecej syfu zaciagnietego z powietrza moze gazniki juz brudne,jezeli na tym wczesniej chodzil