Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stuk przy odjęciu i dodaniu gazu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Stuk przy odjęciu i dodaniu gazu

Post » 11 sierpnia 2012, 08:44

Witam

W moim Bladym jest następujący problem jak jade na jedynce w sumie na kazdym biegu im wyższy tym efekt jest słabszy, i ujmę gwałtownie gaz to jest takie mocne walnięcie uderzenie moto aktualnie jest u mechanika on jednak nie wie co to jest moje sugestie były takie że jest to wina wyrobionych gum zabieraka w tylnej zębatce jak ją złapie ręką to sie rusza w tył i w przód jak zrobie to mocno to słychac nawet takie walnięcie mechanik jednak twierdzi ze to nie jest od tego łancuch sprawdzał i mówi że jest ok sprawdzał każde ogniwko ja jednak twierdze ze to są gumy zabieraka jakie są wasze sugestie. ogólnie żałuję że dałem tam moto miał zrobic serwis gazników wymienic filtr powietrza zrobic lagi bo ciekły moto na poczatku miało być na wtorek w tym tygodniu oddałem go w czwartek tydzien temu jednak termin zmienił na środę bo zabrał się za niego w poniedziałek wiec moto miało być na środę dzwonię w srode a gosc mówi ze moto bedzie na czwartek bądz piątek rano bo klocki mu nie przyszły czekałem w piatek na telefon cały dzień nie dzwoni wiec zadzwoniłem na koniec dniówki gosc mowi ze motocykl jest gotowy ale nie zmienił filtra powietrza przeczyscił stary i założył :fuckyou2: i ze nowy moze miec dopiero na poniedziałek bo nie mógł go zamówić razem z klockami. jestem ciekaw jak moto bedzie chodzic wszystko zaczyna sie robić podejrzane. Jakie macie sugesti koledzy odnosnie tego walenia ?? Dodam jeszcze tyle Co mi w moto zrobił:
Wymiana klocków
wymiana świec
pełny serwis gaźników na starym filtrze powietrza :028:
lagi bo ciekły
sprawdzenie zaworów wszystkie sa ok jeden jest w gornym zakresie serwisowym wiec nie ruszał z zaworami nic
kazałem mu wymienic gumy zabieraka bo luz jest taki na tylnej zębatce ze reką można ruszać to on powiedział ze luz taki ma być i gumy nie ma potrzeby wymieniać
za wszystko chce 1350zł dzisiaj jade odebrać motocykl co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 11 sierpnia 2012, 13:47

Gumy zabieraka, nie moze byc roznicy miedzy tarcza a kołem. Pomijam fakt, ze jakies stukniecie na 1ynce, niemocne to normalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 sierpnia 2012, 15:17

stuk (luz) o jakim piszesz , to mi się wydaje że to raczej normalny luz jałowy skrzyni biegów. racja z tymi gumami zbieraka, ja bym przy okazji to robiąc sprawdził stan łożyska wybieraka. co do samego mechanika to mi wygląda raczej na gościa zarabiającego pieniądze na motocyklistach, a nie człowieka z pasją który robi to co lubi a przy okazji ma z tego pieniadze.

 
Posty: 27
Rejestracja: 12 lipca 2012, 11:14
Lokalizacja: okolice S
Motocykl:

Post » 12 sierpnia 2012, 11:30

january dobrze piszesz drogi ten mechanik

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 sierpnia 2012, 11:53

wołaj wszystko co wymienił ten niby mechanik. Na koszu sprzęgłowym masz cisze ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 12 sierpnia 2012, 12:17

Części około 500 - 550zł nieźle cię kroi za robociznę :D
Moto Psycho

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 12 sierpnia 2012, 14:12

Jeśli chodzi o kosz sprzęgłowy to na biegu jałowym przy wciśniętym sprzęgle jest cisza jak puszczę sprzęgło jest delikatny szum nie słychać innych dźwięków jak dodam gwałtownie gazu na biegu jałowym to słychać jednorazowe uderzenie przy wciśniętej klamce sprzęgła tego uderzenia nie ma tyle jeśli chodzi o kosz sprzęgłowy. Wiem że drogo już motocykl odebrałem teraz trochę żałuję że nie zawiozłem moto do czikena ale mam do niego 300km :/ jakie są moje spostrzeżenia po serwisie moto z dołu tak od 2000 do 4000 tysięcy rpm chodzi tak jak by mu się rezerwa załączała jak by brakowało paliwa mam stary filtr powietrza bo go nie zmienił więcej jak 250 nie chce iść przełożenie 16/42 kompresje silnik trzyma fabryczną każdy gar prawie po 12barów sam mierzyłem bo mam manometr. Na 5,6 biegu bardzo słabo przyśpiesza. Zalany paliwem 98. Mechanik po rozebraniu gaźników mówił że wciągły jakiś filterek chyba to co jest przykrecone do airboxa taka mała kostka. Fajer z 96r

 
Posty: 27
Rejestracja: 12 lipca 2012, 11:14
Lokalizacja: okolice S
Motocykl:

Post » 13 sierpnia 2012, 09:50

jest gorzej nisz było mówisz to chyba pseudo mechanik he he

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 13 sierpnia 2012, 10:51

Takie mam wrażenie przed serwisem na 6 biegu od 100 do 200 lepiej się zbierał reklamować usługę czy co radzicie ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 13 sierpnia 2012, 12:42

Jak można robić serwis moto i nie wymienić filtra powietrza?

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 13 sierpnia 2012, 21:09

Tak
Niestety ale z dzisiejszego latanie nie wróciłem moto do domu wracam moto zaczeło przerywać wiec spokojnie na rezerwę przełączyłem ale efektu pozostał mulącym moto dojechałem na stacje zalałem za 20 zł kończę tankowanie leje się paliwo pod moto z wężyka chyba przelew od gaźników po prawej stronie baku pod gaźnikami zalało mi w h u j a moto tak że rozrusznik nie zakręcił moto po serwisie zrobione 200km :kosci: zapłaciłem cieżkie pieniądze i dosc ze nie chodzi jak przed serwisem to jeszcze zalało mi całkowicie moto olej do wymiany... pieron wie co z gaźnikami załamka panowie :placze:

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 13 sierpnia 2012, 22:30

Snajper88, Spokojnie, bo i ja się czytając to zdenerwowałem ;) po 1 w mądry sposób wyegzekwój przepłaconą kase od tego pseudo mechanika, bo z tego co opisujesz wynika że gościu nie do końca wie jak co powinno się robić, a oddawać mu moto do powrawki nie ma sensu, mi się wydaje że podczas tego "pełnego serwisu" gaźników żle złożył któryś zaworek igiełkowy i masz skutki. a dlaczego piszesz że olej masz do wymiany?? czyżby tak bardzo przelało te gaźniki i przez komory spalania i pierścienie dostały sie do oleju?? w każdym bądź razie się nie załamuj:)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości