It is currently 18 November 2025, 09:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tylny amor w SC33 zakończył swój żywot!!!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Tylny amor w SC33 zakończył swój żywot!!!!!

Post » 29 August 2012, 22:10

:/ Witam i zadam małe pytanko do użytkowników SC33 gdyż wczoraj zauważyłem, że tył podskakuje mi jak piłka i naciskając ręką tylne siodełko podskakuje i zero tłumienia :/ I teraz wiem i czytałem forum, że opcje regeneracji są możliwe, ale koszt 400zł i nie wiadomo czy to wytrzyma jakiś czas....natomiast na foto zamieszczam opcjonalny zamiennik i ciekawe, bo jak się domyślam jest to amorek typu olejowego i czy faktycznie spełni on swoje zadanie tak jak zapewnia sprzedawca a dodam, że też jest używany ???? bo jednak nie śmigam turystycznie tylko sprzęt jest wykorzystywany do granic jego możliwości i nie chcę niespodzianek np na winklach ???? Jeśli ktoś miał kiedyś do czynienia z czymś takim lub coś takiego zamontował w swoim Bladym to proszę o odpowiedź ;) ;)
Attachments
24045__439cd4da47.jpg

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 29 August 2012, 22:53

kup używkę na allegro chodzą po 100-150zł jak co mam taki z sc28 lub vfr ja na tym śmigałem nie było problemów

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 30 August 2012, 10:28

walek809 wrote:kup używkę na allegro chodzą po 100-150zł jak co mam taki z sc28 lub vfr ja na tym śmigałem nie było problemów


Czyli jak piszesz spokojnie można montować :D głównie chodzi mi o twardość zawieszenia, aby potem nie był za miękki, bo teraz wiem jak sie śmiga na wypuszczonym gazie hihi:

User avatar
 
Posts: 52
Joined: 03 January 2012, 16:50
Location: LBI xxxx
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1998

Post » 03 September 2012, 17:25

tylko używki na allegro są takie same jak u ciebie czy u mnie, ja przez takie coś miałem szlifa i wolę zapłacić 300zł za regeneracje niż pchać kase w takie samę gówno co mam teraz
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 03 September 2012, 20:06

grucha161 wrote:tylko używki na allegro są takie same jak u ciebie czy u mnie, ja przez takie coś miałem szlifa i wolę zapłacić 300zł za regeneracje niż pchać kase w takie samę gówno co mam teraz


Masz rację tylko opinie tych regeneracji są 50/50 czyli hmmm czasami bywa różnie i już nie działa to jak powinno w oryginale....na razie zakupiłem od chłopaka z okolicy co miał wypadek na SC 33 a też miał parę gratów do tej maszyny i sprzedał mi za 120 zł i wyglada nawet wizualnie 1000 razy lepie niż mój, bo jednak mój z Anglii wygląda nieciekawie prawie jak wrak....zobaczymy czy jest różnica zamontuje to napiszę :D
Last edited by slamann on 03 September 2012, 20:23, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 03 September 2012, 20:16

a ja wolę kupić używkę od jakiegoś kolesia co faktycznie ma na sprzedaż dobrą sztukę niż regenerowany ... przez kogo i jak . dlatego nie wystawiłem amorka na all bo nie sprzedam za grosze a wolę mieć drugi na zapasie :)

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 04 September 2012, 20:05

Ale jak zamierzasz się upewnić w jakim stanie jest amor? Jak nie założysz to się nie przekonasz. Poza tym większość amorków w takim wieku i z takim przebiegiem jest w podobnym stanie...

 
Posts: 29
Joined: 24 December 2008, 10:31
Location: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Year production: 98

Post » 22 September 2012, 15:55

Polecam Seba-Moto w Jaworznie - Cięzkowice

mam amor po regeneracji,nieba a ziemia roznica a cena super :)
od 150 do 300 w zaleznosci od zuzycia :)

User avatar
 
Posts: 52
Joined: 03 January 2012, 16:50
Location: LBI xxxx
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1998

Post » 23 September 2012, 15:55

Boban wrote:Polecam Seba-Moto w Jaworznie - Cięzkowice

mam amor po regeneracji,nieba a ziemia roznica a cena super :)
od 150 do 300 w zaleznosci od zuzycia :)



możesz dać namiary dokładne do tego zakładu??
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

User avatar
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Post » 23 September 2012, 16:26

grucha161 wrote:
Boban wrote:Polecam Seba-Moto w Jaworznie - Cięzkowice

mam amor po regeneracji,nieba a ziemia roznica a cena super :)
od 150 do 300 w zaleznosci od zuzycia :)



możesz dać namiary dokładne do tego zakładu??


jak dziecku wszycho na dłoni wujek google i 1 link leniu haaaa\

http://www.seba-motor.pl/kontakt.php

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 23 September 2012, 19:50

:D Moi drodzy ja wiem, że kupowanie używanego to jak w ruletkę rosyjską hihi: albo się uda albo nie, ale jednak trafiłem i powiem Wam tak ,że na tej używce jazda nieziemska.....i znowu można w zakręty wchodzić a po ustawieniu na Hard góry i dołu to po prostu kręgosłup chce się rozdzielić na kilka kawałków. Tak więc regulacja gazowa działa i amorek jest sprawny....więc polecam i warto ryzykować, bo połowa kasy drogą nie chodzi a te regenerowane to też nie wiadomo na jak długo starczą hmnmm ;)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests